کد خبر: 891401
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
خامس رودریگس

هافبک بایرن مونیخ اعلام کرد که در رئال مادرید دو برابر دیگر بازیکنان این تیم تمرین می‌کرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، خامس رودریگس در مصاحبه با ال چیرینگیتو در مورد جدایی‌اش از رئال مادرید و زین‌الدین زیدان و وضعیت کنونی سفیدپوشان صحبت کرد. هافبک کلمبیایی گفت‌: اکنون همه لالیگا را در کانون توجه قرار دادند و تنها روی رئال مادرید تمرکز کردند. همه تیم‌ها دوران افت دارند و مادرید به نظر می‌رسد در این دوره قرار دارد. هنوز بازی‌های زیادی از این فصل باقی‌ مانده است و آن‌ها می‌توانند باز گردند.

رودریگس در مورد فینال احتمالی میان رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: دوست دارم این اتفاق رخ دهد. مادرید اکنون حریف سر سختی به نام پاری ‌سن‌ ژرمن را در مرحله یک هشتم نهایی پیش‌رو دارد. با این حال با حذف پاری ‌سن‌ ژرمن شرایط را به نفع خود باز خواهد گرداند.

هافبک بایرن مونیخ تابستان گذشته مادرید را ترک کرد. او در این باره اظهار کرد: خیلی ناراحت کننده و سخت بود. مادرید رویای من بود ولی فوتبال این چنین است. گاهی اوقات در جایی که دوست دارید باشید نمی‌توانید بمانید. این جدایی برایم خیلی سخت بود. آمار گویای همه چیز است اما هر سرمربی بازیکنان خودش را دارد که آن قابل احترام است.

رودریگس در مورد زیدان گفت‌: او هم‌چنان الگوی من است. بازیکن بزرگی بود و توانایی‌های زیادی داشت. هر سرمربی علاقه‌ای دارد و باید به آن احترام گذاشت. نمی‌توانم بگویم رفتارش با من ناعادلانه بود اما زمانی که تمرین می‌کردم خوب عمل می‌کردم. با این حال نباید به بیش از این فکر کنم.

هافبک کلمبیایی در رابطه با مشکلاتش با رسانه‌ها گفت‌: درباره چیزهایی صحبت می‌کنند که روشن نیست. آن‌ها معتقد بودند بد تمرین می‌کردم چنین چیزی صحت ندارد چون من بیش از همه تمرین می‌کردم یعنی دو برابر دیگر بازیکنان. همیشه خوب تمرین می‌کردم و تلاش می‌کردم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم. همیشه تلاش کردم خوب باشم. باید درباره این مسائل صحبت کنم. آن‌ها می‌خواهند به من ضربه بزنند و نسبت به من عادلانه رفتار نکردند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار