کد خبر: 891396
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

مربی تیم ملی کاراته، گفت: امیدوارم که در پاریس روز، روز کاراته ایران باشد، چرا که از لحاظ تمرینات ما چیزی برای کاراته‌کاها کم نگذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کاراته ایران برای حضور در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 فردا (پنج‌شنبه) برای حضور در این مسابقات راهی پاریس خواهد شد، این رقابت‌ها از 6 تا 8 بهمن ماه به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. 

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که تمرینات تیم ملی کاراته در سه مرحله‌ای که برگزار شد، آیا راضی کننده بود یا خیر، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات کاراته وان پاریس طبق برنامه‌ ریزی‌هایی که انجام داده بودیم در سه مرحله اردو تمریناتمان را پیگیری کردیم. در بحث مسائل فنی هر آنچه که مدنظرمان بود و نیاز ملی‌پوشان بود را در چارچوب برنامه‌هایمان قرار دادیم و خوشبختانه ملی‌پوشان در حال حاضر شرایط فنی بسیار خوبی را دارند. 

روحانی در مورد بحث بدنسازی ملی‌پوشان، گفت: در بحث بدنسازی خواجوی هر آنچه که در نظر گرفته بود را به خوبی در طول سه مرحله اردو در دستور کار خود قرار داد و بچه‌ها از لحاظ بدنسازی هم شرایط ایده‌آلی دارند. امیدوارم که در پاریس روز، روز کاراته ایران باشد، چرا که از لحاظ تمرینات ما چیزی برای کاراته‌کاها کم نگذاشتیم. 

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی کاراته قرار است پیش از آغاز در مسابقات لیگ جهانی یک هفته نیز در کمپ تمرینی حضور داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون کاراته فرانسه دعوتنامه‌ای را به فدراسیون کاراته ایران ارسال کرده تا ملی‌پوشان ما در کمپ تمرینی آنها حضور داشته باشند، به همین دلیل تیم ملی یک هفته زودتر راهی پاریس می‌شود تا در این کمپ تمرینی مشترک حضور داشته باشد. به هر حال این اولین مرحله مسابقات کاراته‌وان است و همه کشورهای دوست دارند با پیروزی در سال 2018 استارت خود را بزنند. 

قهرمان سابق تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: امتیازهای کاراته‌وان برای حضور در رنکینگ جهانی و برای حضور در المپیک حائز اهمیت است، به نوعی این رقابت‌ها گزینشی المپیک توکیو است، ما هفت مرحله لیگ جهانی پیش رو داریم که باید در این رویدادها حضور پیدا کنیم، قطعا کاراته در سال جدید میلادی شرایط سختی را پیش رو دارد. همه کشورها با بهترین‌ها و با آمادگی بالا در لیگ ‌های جهانی حضور خواهند داشت. سطح مسابقات به خاطر المپیک پیش رو از لحاظ فنی بالاتر از دوره‌های قبل خواهد بود. 

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما در سه مرحله اردویی که در تهران داشتیم کارهایی که مدنظرمان بود را انجام دادیم، ان‌شاءالله که بتوانیم در پاریس که نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی سال 2018 است بهترین نتایج را کسب کنیم و شروع خوبی داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار