کد خبر: 891361
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امسال همزمان با دهه فجر ۳ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدایی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال پروژه‌های بسیاری در دستور کار شرکت گاز استان اردبیل قرار گرفته است که در همین رابطه گازرسانی به 3 هزار و 600 خانوار روستایی در 95 روستا از شهرهای مشگین‌شهر، اردبیل، بیله‌سوار، خلخال، کوثر، پارس‌آباد و گرمی یکی از برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای همین طرح حدود 436 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری در سطح روستاها انجام شده است، افزود: اعتبار کل برای این پروژه حدود 265 میلیارد ریال می‌باشد که با هزینه‌کرد این میزان تعداد 3 هزار و 600 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: اجرای عملیات محور صنعتی شماره 2 شهرستان پارس‌آباد نیز از دیگر برنامه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال می‌باشد که این طرح و پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

خدایی افزود: با اجرای پروژه محور صنعتی شماره 2 پارس‌آباد حدود 80 روستا در این شهرستان و از توابع پارس‌آباد از زیرساختهای گازرسانی در این منطقه برخوردار می‌شوند که این طرح نیز به جد در حال پیگیری و اجرا می‌باشد.

وی گفت: خدمات‌دهی و توسعه گازرسانی از اقداماتی است که با هدف ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته در کم‌ترین زمان ممکن گازرسانی در تمامی روستاها و مناطق دورافتاده استان را به اتمام برسانیم و عموم مردم را از نعمت خدادادی گاز بهره‌مند کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به گازرسانی نیز در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته و تلاش بر این است که بتوانیم با هدف گازرسانی به روستاها در این مناطق بازدید نزدیک از پروژه‌های فعال، تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز را مورد توجه قرار دهیم.

خدایی تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در حداقل زمان و حداکثر کیفیت در سطح روستاهای استان یک اولویت اساسی است که خوشبختانه در طول چندین سال اخیر در این زمینه توانسته‌ایم به اهداف خود دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را در آینده‌ای نزدیک برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر