کد خبر: 891345
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
28 دی ماه
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا از برگزاری مراسم تکریم و تودیع سردار کریمیان و معارفه فرمانده جدید محترم سپاه عاشورا خبر داد.
 سرهنگ دوم پاسدار جعفر اسکندری اظهار داشت: مراسم تکریم و تودیع سردار کریمیان و معارفه فرمانده محترم جدید سپاه عاشورا با حضور نمایندگان، مسؤولان استانی و فرماندهان لشکری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز پنج‌شنبه بیست و هشتم دی‌ماه ساعت 9 صبح در  حسینیه اعظم سپاه عاشورا برگزار می‌شود.

اسکندری گفت: سردار عابدین خرم نیز از یادگاران دوران دفاع مقدس می‌‌باشد که در کارنامه‌‌ خود فرماندهی سپاه خوی و جانشینی و فرماندهی سپاه شهدای استان آذربایجان‌‌‌‌غربی را دارد و جزو مدافعین حرم است و از روز پنج‌‌شنبه فرماندهی سپاه عاشورا را برعهده می‌‌گیرد.

سردار کریمیان در کنار شهید مهدی باکری و دیگر یاران وی سال 59 جذب نیروی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی شد و بیشتر در نیروی انسانی، اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا خدمت کرد.

در عملیات خیبر بعد از مجروحیت از ناحیه فک و صورت در طلائیه به اسارت دشمن درآمده و پس از هفت سال در سال 1369 به میهن اسلامی‌ بازگشت.

وی در تیپ یکم حضرت عباس(ع) لشکر 31 عاشورا با مسؤولیت‌های گوناگون خدمت کرده است و در شهرهای ارومیه، کرمانشاه، تبریز، قم و اردبیل در پست‌‌های فرماندهی خدمت کرد و آخرین پست وی قبل از فرماندهی سپاه عاشورا، جانشینی فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بود.

 سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا بیش از 51 ماه در سپاه آذربایجان‌‌‌شرقی خدمت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر