کد خبر: 891339
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
خلیفه‌‌ کل ارامنه‌ آذربایجان:
خلیفه‌‌ کل ارامنه‌ آذربایجان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نیز از منادیان صلح در جهان است ، گفت: ارامنه ایران خرسندند که در آذربایجان‌شرقی و سایر استان‌های کشور به همراه سایر برادران دینی، زندگی‌ توام با آرامش و امنیت دارند.
اسقف گریگور چیفتچیان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اقلیت‌های دینی ایران را سفیران  نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و  اظهار داشت:  ساحت های زندگی آدمی به یکدیگر مرتبط و درهم تنیده اند و هدف همه ادیان الهی، هدایت و سعادت بشر و دعوت به صلح و برقراری عدالت و اخلاق بوده و نظام جمهوری اسلامی نیز از منادیان صلح در جهان است.

وی افزود: ارزش ها و فضایلی که همه ادیان الهی بر آن تاکید دارند را باید تقویت و از آنها صیانت کنیم چرا که با ساری و جاری شدن ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه، بسیاری از مشکلات امروزی مرتفع می گردد.

چیفتچیان تصریح کرد: دین همواره در طول تاریخ حیات بشری از عوامل تأثیرگذار بر زندگی بشر چه در سطح فردی و داخلی و چه در سطح بین المللی بوده و در حال حاضر در عرصه معادلات نظام بین الملل هم از جایگاه ویژه‏ای برخوردار می ‏باشد و برهمین اساس وحدت بین ادیان و مذاهب صلح و دوستی در جهان را تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه زندگی پرتفاهم و صمیمی ارامنه و مسلمانان، الگوی مودت و وحدت ادیان است، اظهار کرد: ارامنه ایران خرسندند که در آذربایجان‌شرقی و سایر استان‌های کشور به همراه سایر برادران دینی، زندگی‌ توام با آرامش و امنیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر