کد خبر: 891332
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
اصابت دومین موشک به جنوب عربستان طی پنج ساعت
یگان موشکی ارتش یمن، ساعاتی بعد از هدفگیری فرودگاه نجران، مرکز عملیات ارتش عربستان در جنوب این کشور را نیز هدف موشک قرار داد.

جوان آنلاین: ارتش یمن که شامگاه سه‌شنبه فرودگاه «نجران» در جنوب غربی عربستان را هدف موشک کوتاه‌بُرد «قاهر ام-2» قرار داده بود، موشک جدیدی به جنوب عربستان شلیک کرد. 

شبکه خبری «المسیره» نزدیک به جنبش «انصارالله» یمن، گزارش کرد که یگان موشکی ارتش این کشور بامداد امروز چهارشنبه یک فروند موشک میان‌بُرد «قاهر-ام-2» به «مرکز عملیات ارتش سعودی» در گذرگاه مرزی «الخصراء» در منطقه نجران شلیک کرد. 

یک منبع در یگان موشکی یمن، به شبکه المسیره اعلام کرد که «موشک قاهر ام-2، مرکز عملیات ارتش عربستان در گذرگاه مرزی الخضراء در نجران را هدف گرفت و با دقت به هدف مد نظر اصابت کرد... این مرکز عملیات ارتش عربستان با این موشک بالستیک، منهدم شد». 

پنج ساعت قبل از این موشک، ارتش یمن با موشک کوتاه‌برد دیگری فرودگاه جازان را هدف گرفته بود. یمنی‌ها می‌گویند، ساکنان محلی در منطقه جازان پژواک انفجار حاصل از اصابت موشک به فرودگاه جازان را شنیده‌اند. 

با احتساب دو موشک شامگاه سه‌شنبه و بامداد امروز چهارشنبه، شمار موشک‌هایی که ارتش یمن به سوی اهداف سعودی در خاک عربستان شلیک کرده در سال جاری میلادی به چهار فروند می‌رسد. پنجم ژانویه پادگان «قوة الواجب» ارتش عربستان در نجران هدف موشک کوتاه‌بُرد و یازدهم ژانویه اردوگاه نیروهای ویژه عربستان در نجران هدف موشک قاهر ام-2 قرار گرفته بود. 

حملات موشکی ارتش یمن در واکنش به حملات عربستان که از فروردین سال 1394 آغاز شده و بی‌وقفه ادامه یافته و بیش از ده هزار کشته بر جای گذاشته، از ابتدای سال 2018 (15 روز) افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار