کد خبر: 891319
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
مديركل راه و شهرسازي با اشاره به تامين سرانه هاي مختلف خبرداد:
مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از واگذاري 18 هزار و 330 مترمربع زمين براي تأمين سرانه هاي مذهبي، بهداشتي و درماني، آموزشي، فرهنگي و ورزشي طي سال 96 خبر داد.
محمدرضا اخوان عبدالهيان با اعلام اين خبر افزود: در راستاي  ماده 100 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت  براي تامين سرانه هاي مختلف عام المنفعه و با هدف بهبود كيفيت زندگي در مناطق شهري، اراضي دولتي در شهرهاي مختلف به ادارات مربوطه و يا اشخاص حقيقي و حقوقي واگذار شده است.

 وي اظهار كرد: تمامي واگذاري ها در راستاي قانون مذكور كاربري هاي خدماتي (مذهبي، آموزشي، بهداشتي و...)مي باشد كه با توجه به كاربري آن نقش به سزايي در بهبود كيفيت اجتماعي ورفاهي جامعه خواهد داشت.

 اخوان عبدالهيان افزود: از اراضي در اختيار اين اداره كل (دولتي) با كاربري مذهبي در شهرستان مشهد ، متراژ ‍‍2 هزار و 148 مترمربع و در شهرستان گناباد يك هزار و 402 مترمربع و در شهرستان تربت حيدريه يك هزار و 322 متر مربع طي سال 96 واگذار شده است.

 مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي تصريح كرد: هم چنين در شهرستان مشهد 5 هزار و 124 مترمربع زمين با كاربري بهداشتي و درماني و در شهرستان كاشمر يك هزار و 600 متر مربع براي ايجاد مراكز بهداشتي و درماني واگذار و تحويل شده است.

 وي با اشاره به اراضي مربوط به ماده 100 (اراضي غير دولتي) ادامه داد: هم چنين 510 متر مربع زمين با كاربري آموزشي و فرهنگي در شهرستان مشهد، 2 هزار و 222 مترمربع زمين با كاربري ورزشي در شهرستان كاشمر و 4 هزار مترمربع زمين در شهرستان خواف با كاربري بهداشتي و درماني به اشخاص حقيقي و حقوقي واگذار شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار