کد خبر: 891279
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
معاون برون مرزي صداوسيما:
معاون برون‌مرزي سازمان صداوسيما در ديدار با اعضاي كميسون فرهنگي مجلس، بر وظيفه سنگين رسانه ملي در رساندن پيام انقلاب اسلامي تأكيد كرد.
به گزارش«جوان»، روز گذشته تعدادي از اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس، از معاونت برون مرزي صداوسيما ديدار كردند. در اين ديدار پيمان جبلي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند پيام انقلاب اسلامي راه خود را باز كرده و به اقصي نقاط جهان رسيده است، گفت: رسانه بايد زودتر از حاكميت پيام خود را منتقل كند و همين مسئوليت رسانه ملي را سنگين‌تر مي‌كند.

وي با تأكيد بر ضرورت مديريت افكار عمومي در داخل و خارج از كشور گفت: پرچم جمهوري اسلامي در روشنگري و اعلام حقايق و دفاع از مظلومان به دست رسانه ملي است و نبايد اجازه دهيم رسانه‌هاي معاند با دروغ پردازي‌هاي خود، چهره جمهوري اسلامي را تخريب كنند. 
معاون برون‌مرزي صدا و سيما در ادامه سخنان خود درباره ساختار معاونت برون‌مرزي گفت: تحولات بزرگي در 20 ساله اخير در حوزه برون‌مرزي اتفاق افتاده است و حدود ۲۰‌ سال پيش تنها چند راديو و يك سيماي عربي در اين معاونت وجود داشت و شبكه‌هاي تلويزيوني به گستردگي امروز نبود، ولي امروزه معاونت برون‌مرزي وارد رقابت جدي با ديگر رسانه‌ها شده و شبكه‌هاي العالم، پرس تي‌وي و هيسپان تي‌وي را راه‌اندازي كرد و تعداد راديوها از ۱۰ به ۳۴ راديو با بيش از ۳۰ زبان رسيد، ولي متأسفانه حمايت‌هاي مسئولان از شبكه‌هاي برون‌مرزي با گسترش و افزايش حوزه مخاطبان همسان نبود و در اين مدت نتوانستيم منابع پايدار و مستقل مالي براي برون‌مرزي تأمين كنيم. وي با ابراز اميدواري از افزايش حمايت‌هاي نمايندگان كميسيون فرهنگي مجلس از معاونت برون‌مرزي گفت: با افزايش همكاري‌ها و حمايت‌هاي نمايندگان مجلس مي‌توان علاوه بر معرفي بيشتر و بهتر شبكه‌هاي برون‌مرزي، همچون گذشته براي انعكاس واقعي از ايران امروز گام‌هاي اساسي و مهمي برداريم. 

احد آزادي‌خواه، سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس نيز در سخناني با ابراز رضايت از فعاليت شبكه‌هاي برون‌مرزي رسانه ملي گفت: در سفرهاي مأموريتي خارج از كشور، شاهد تأثير فعاليت‌هاي شبكه‌هاي برون‌مرزي در صدور پيام انقلاب و معرفي ايران اسلامي هستيم و مي‌توان گفت عملكرد خوب اين رسانه‌ها عمق استراتژي جمهوري اسلامي را در خارج از مرزها افزايش داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار