کد خبر: 891273
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تهديدرونالدو برای رفتن به منچستر پس از خلف وعده مديران رئال
رونالدو كه افت مي‌كند و پايش به گلزني نمي‌رود، شايعات هم از كوچه پس كوچه‌هاي مادريد شكل مي‌گيرد...
سعيد احمديان

رونالدو كه افت مي‌كند و پايش به گلزني نمي‌رود، شايعات هم از كوچه پس كوچه‌هاي مادريد شكل مي‌گيرد و روي جلد روزنامه‌هاي اسپانيا مي‌رود، مانند امروز(دیروز) كه روزنامه آس خبر داده شماره 7 رئال قصد ترك اسپانيا را دارد و در فكر بازگشت دوباره به اولدترافورد و پوشيدن شماره 7 منچستر است، شايعه‌اي كه شايد روياي خيلي از هواداران شياطين سرخ باشد كه سال‌هاست ستاره‌اي در حد رونالدو در تركيبشان نديده‌اند. نتايج شان با هر مربي‌اي كه مي‌آيد از ديويد مويس ناشناخته تا خوزه مورينيوي مشهور نااميد كننده است و خبري از روزهاي خوبشان با سرالكس فرگوسن نيست، در اين اوضاع و احوال و روزهاي فاصله گرفتن از جمع مدعيان شنيدن خبر بازگشت 7 به يونايتد براي تماشاگراني كه خيلي وقت است روي سكوي تئاتر روياها بازيكني در حد رونالدو را تشويق نكرده‌اند، مي‌تواند يك خبر خوب باشد. هر چند برخي معتقدند رونالدو در نهايت در مادريد مي‌ماند و اين تهديد به رفتن‌ها تنها براي بالا بردن رقم تمديد قراردادش و گرفتن امتيازات بيشتر از فلورنتينو پرس است!
  
افت كريس و ساز جدايي

رونالدو هرچند سال 2017 را با گرفتن جايزه بهترين بازيكن دنيا تمام كرد اما سال جديد ميلادي براي ستاره سانتياگو برنابئو گويا تا امروز حداقل خوش يمن نبوده است، شرايطي كه سبب شده شنيده‌ها درباره جدايي‌اش از رئال دوباره در سطح روزنامه‌هاي اسپانيا بپيچد. كريستيانو رونالدو كه در رقابت‌هاي اين فصل آمار گلزني نامناسبي داشته آخرين بار در 20 سالگي تا اين حد در گلزني ناكام بوده است! در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵ وقتي كريستيانو رونالدو تنها ۲۰ سال سن داشت، بازيكن تيم فوتبال منچستر بود و نيمه اول فصل را در شرايطي به پايان برد كه تنها يك گل براي تيمش زده بود. اين آخرين فصل او قبل از شروع درخشش و گلزني‎هاي فراوان بود. در ژانويه ۲۰۱۸ و در سن ۳۲ سالگي حالا رونالدو به شرايط دوران نوجواني بازگشته است. از فصل 2006- ۲۰۰۵ يعني ۱۲ سال پيش، چهار گل زده در نيم‎فصل اول فصل جاري، بدترين آماري بوده كه رونالدو به نام خودش ثبت كرده است. 
شايد به خاطر فرم نه‌چندان مناسب رونالدو هم باشد كه رئال مادريد افت كرده و اختلاف امتيازش با بارسلونا به ۱۹ رسيده است. در واقع رونالدو در ۱۴ بازي اخير در اين فصل حاضر شده و در ۱۱ بازي از اين بازي‌ها گلي نزده است.  آمار گل زدن او به طور ميانگين هر ۳۱۱ دقيقه است و اين براي بازيكني مثل او يعني فاجعه. اما بيرون از لاليگا او بازيكن هميشگي است، در ليگ قهرمانان اروپا او در ۶ بازي ۹ گل زده است. 
 
آغوش باز يونايتدها 

افت رونالدو دوباره همزمان شده است با شنيده‌هايي درباره خروجش از رئال. در همين رابطه روزنامه آس چاپ مادريد مدعي درخواست كريس براي رفتن از رئال شده است. در گزارش اين روزنامه آمده است: بعد از قهرماني فصل گذشته رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا، فلورنتينو پرس به رونالدو وعده داده بود كه قرارداد او را تمديد و حقوقش را افزايش خواهد داد. با اين حال رئيس باشگاه رئال مادريد هنوز به وعده‌اش عمل نكرده و اين در حالي است كه بازيكن پرتغالي در چند مصاحبه‌اش از تمايل خود براي ماندن در كنار كهكشاني‌ها و بازنشستگي در اين تيم گفته است. 
در چنين شرايطي به نوشته روزنامه مشهور اسپانيايي كه رونالدو احساس مي‌كند باشگاه با خلف وعده در خصوص تمديد قراردادش، او را فريب داده و به همين دليل تصميمش را گرفته و آن را هم به اطلاع چند تن از هم‌تيمي‌هايش رسانده است: اينكه او تابستان سال 2018 سانتياگو برنابئو را ترك خواهد كرد و در ميان گزينه‌هايش، بازگشت به منچستر را در اولويت قرار داده و تصور مي‌كند كه اولدترافورد مكاني ايده‌آل براي ادامه دادن به دوران بازيگري‌اش است. رونالدو كه در فاصله سال‌هاي 2003 تا 2009 براي شياطين سرخ بازي كرد،  اولين توپ طلا از پنج توپ طلاي فعلي‌اش را سال 2008 در زمان حضورش در اولدترافورد كسب كرد و از محبوبیت فوق‌العاده ای بین هواداران برخوردار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار