کد خبر: 891236
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در مدیریت باید به آن توجه داشته باشیم، پیشرفت کارکنان در مباحث مدیریتی و خلاقانه است که باید مهارت‌ها و شور و شوق را در تحول سازمانی مورد هدف خود قرار بدهیم.
فارس: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در مدیریت باید به آن توجه داشته باشیم، پیشرفت کارکنان در مباحث مدیریتی و خلاقانه است که باید مهارت‌ها و شور و شوق را در تحول سازمانی مورد هدف خود قرار بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی در جلسه آموزشی مدیران و روسای پلیس آگاهی ناجا که با موضوع مدیریت تحول سازمان برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه همگام با جامعه عمل کنیم باید همواره در حال نوگرایی، تحول و به روز رسانی باشیم.

وی افزود: سازمان های موفق همواره در حال تحول هستند، از این رو مدیران و روسا باید برای پیدا کردن استراتژی‌ها و تکنیک‌های مناسب، تمرکز بسیار بالایی داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه برای موفقیت در مبارزه با جرم نباید از تحولات جامعه عقب بمانیم، تصریح کرد: کنترل و ارزیابی رده‌ها برای افزایش کارایی بسیار مهم و ضروری است تا از این طریق مهارت ها و توانمندی هایشان ارتقاء پیدا کند.

وی اذعان داشت: یکی از دغدغه‌هایی که در مدیریت باید به آن توجه داشته باشیم، پیشرفت کارکنان در مباحث مدیریتی و خلاقانه است که باید مهارت‌ها و شور و شوق را در تحول سازمانی مورد هدف خود قرار بدهیم.

این مقام ارشد انتظامی بر افزایش مهارت و توانمندی کارکنان پلیس آگاهی تاکید و خاطرنشان کرد: هدف از تبادل اطلاعات این است که علاوه بر پاسخگویی مناسب برای هر گروه کاری، بتوانیم جوابگوی جامعه در حوزه ماموریتی خود باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس باید پرچمدار تحولات در جامعه باشد، بر اهمیت آموزش در ارتقاء ماموریت های پلیس آگاهی تاکید و تصریح کرد: برای برخورد با تهدیدات، جرائم، ناهنجاری‌ها و نیز بزهکاران و مجرمان علاوه بر اینکه باید با تحولات جامعه حرکت کنیم باید نیروی انسانی کارآمد، کاردان و به روزی داشته باشیم تا بتوانیم توانایی همکاران خود را با استمرار دوره‌های آموزشی ارتقاء دهیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به نقش‌های متفاوت مدیران در سازمان ها اشاره و تصریح کرد: این نقش ها برحسب شرایط زمانی، مکانی و نوع کار متفاوت و متغیر است و شناسایی این نقش ها در بهبود عملکرد و ماموریت ها تاثیر بسزایی دارد.

سردار مقیمی در خاتمه با اشاره به اینکه در جوامع امروز سازمان هایی موفق هستند که بتوانند دانش، بینش، رفتار و تحولات مثبتی را در مدیران و کارکنان خود ایجاد کنند، گفت: بی گمان رشد و توسعه جوامع مختلف امروز در تحولات آنها نهفته است، کوشش برای افزایش تحولات سازمانی، برای زندگی و رفاه بهتر افراد و جامعه است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار