کد خبر: 891229
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
هفته‌ هجدهم لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که در حساس ترین دیدارپیکان برای صعود به پلی آف به مصاف ساری ۲۱ می رود.
در نخستین دیدار در خانه والیبال و از ساعت ۱۵ تیم سایپا تهران میزبان شمس است. سایپا هر چند با نتایج درخشان هود در چند بازی گذشته توانسته به پلی آف صعود کند اما فردا برای انتقام شکست بازی رفت پا به میدان می گذارد.در حال حاضر نارنجی پوشان که در حال‌ حاضر با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز در رده سوم قرار دارند.شاگردان وکلیلی هم در شمس با شش بردی که تاکنون کسب کرده است در رده نهم قرار دارد .
از ساعت ۱۶ در سالن شهید رسول حسینی ساری ۲۱ پذیرای پیکان تهران است. پیکان هفته گذشته پس از رفتن پیمان اکبری بازی اش را برد و حالا برای صعود به پلی آف باید به مصاف ساری برود.پیکان با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار دارد .ساری ۲۱ رده یازدهم است.
در دیگر دیدار تیم خاتم اردکان به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. خاتم در هفته‌ گذشته نیز برابر کاله شکست خورد و در رده هفتم است در مقابل شهرداری تبریز با ۳۷ امتیاز جایگاهش محکم است و به نظر می رسد در بازی فردا مشکلی داشته باشد. ویژگی این دیدار این است که هر نتیجه ای کسب شود در جایگاه دو تیم تغییری ایجاد نمی کند.
در دیگر دیدار همزمان رعد پدافند کاشان قعر جدولی در سالن هفت مهر از شهرداری ورامین رده ششمی میزبانی می‌کند. این دیدار با توجه به رویارویی فرهاد نفرزاده با شاگردان سابقش در تیم شهرداری ورامین به جذابیت‌های بازی می افزاید. رعد پدافند با دو برد در قعر جدول قرار دارد و با هفت امتیاز هیچ شانسی برای صعود به پلی‌آف ندارد. در مقابل، شهرداری ورامین که در هفته‌ گذشته به سختی ساری ۲۱ را شکست داد. امید دارد با کسب پیروزی برابر تیم انتهای جدول و نیز شکست کاله مازندران، به رده پنجم برسد. شاگردان محمد ترکاشوند با ۲۸ امتیاز در رتبه ششم هستند.
تیم شهرداری ارومیه که با 5 برد و 17 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد، این هفته در سال غدیر ارومیه از تیم کاله پذیرایی خواهد کرد. تیم ارومیه در سه هفته گذشته مغلوب حریفان خود شده است و پذیرش این موضوع برای مردم ارومیه که علاقه خاص به والیبال دارند، کمی سخت است، بنابراین نماینده ارومیه این هفته باید با دل و جان به میدان برود تا شاید با کسب ششمین پیروزی خود شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. از سوی دیگر کاله با 9 برد، 29 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه پنجم جدول است و در ارومیه برای دو رقمی کردن تعداد بردهای خود به میدان می رود.
در دیگر دیدار هفته‌ هجدهم نیز از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه والیبال بانک سرمایه صدر جدولی به مصاف هاوش گنبد می‌رود. هاوش هم اکنون با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه هشتم است .

اسامی داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر والیبال
تهران، خانه والیبال، ساعت 15
سایپای تهران - شمس
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: خلیل یگانه مجد
ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
ساری 21 - پیکان تهران
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: داود نافعی، ناظر سازمان لیگ: محمود کشفی و ناظر کمیته داوران: اسماعیل صباغ
اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 15:30
خاتم اردکان - شهرداری تبریز
داور اول: محمدرضا کاویان، داور دوم: وحید پورکاشیان، ناظر سازمان لیگ: محمدحسن خوشدل و ناظر کمیته داوران: احمد بندری
کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16
رعد پدافند کاشان - شهرداری ورامین
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: شهباز صدری
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه - کاله مازندران
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: حمید حق بین
تهران، خانه والیبال، ساعت 17:30
بانک سرمایه - هاوش گنبد
داور اول: امید فولادی وندا، داور دوم: میثم پارسه و ناظر: سعید درخشنده





وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار