کد خبر: 891218
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:
فارس: روابط عمومی تنها مرجع اعلام مواضع و دیدگاه‌های سپاه است
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کادرسازی و پیش بینی برنامه های تبلیغی و رسانه ای جهت اقناع افکار عمومی و منزلت افزایی سپاه به صورت مستمر لازم و ضروری است.
به گزارش  سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در گردهمایی سراسری مسئولین روابط عمومی سپاه که صبح امروز در سالن غدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد به نقش و اهمیت روابط عمومی و  ارتقاء منزلت اجتماعی پرداخت و گفت: سپاه و کارکنان توانمند آن باید ضمن تقویت بنیه ی معنوی نسبت به ارتقای ظرفیت های امنیتی، دفاعی و سازندگی اقدام نماید.

وی ادامه داد: سپاه مجموعه ای است که هم از درون و هم از برون آسیب ناپذیر و وظیفه روابط عمومی نمایش دادن این اقتدار در سطح جامعه و در نهایت افزایش منزلت نظامی سپاه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه از عوامل الهی، توحیدی و ولایت مداری در مواضع شفاف به عنوان عوامل منزلت افزایی نام برد و افزود: مهم ترین و سرآمدترین نهادی که در همه اصول و مواضع انقلاب پیشتاز است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه ضمن خدامحور بودن بایستی در گفتمان و عمل پیرو ولایت باشد که اگر چنین باشد در جامعه محبوب ملت می شود و منزلت پیدا می کند.

سعیدی تصریح کرد: متأسفانه مشکل بسیاری از خواص و احزاب و افراد نظام ملاحظه کاری، محافظه کاری و ابهام در تطبیق مواضع و دیدگاههای خود با مقام معظم رهبری است که اگر سپاه نیز گرفتار ملاحظه کاری شود عقب می ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به خدمات سازندگی، محرومیت زدایی و مردمیاری در سطح کشور و اهمیت اطلاع رسانی تأثیر گذار گفت: هر سال با بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار در خصوص محرومیت زدایی توسط قرارگاههای سازندگی و محرومیت زدایی سپاه انجام می شود که باید افکار عمومی در این خصوص آگاه و اقناع گردد.

وی با اشاره به افزایش منزلت ادامه داد: پاسخگویی به شبهات در سطح گسترده با استفاده از نویسندگان و پاسداران اهل قلم همچنین تدوین مواضع انقلابی و شفاف از مهم ترین عوامل منزلت می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اعلام مواضع سپاه بر عهده روابط عمومی سپاه است و هر سخن و گفتار فرمانده یا مسئول الزاما ً موضع سپاه نیست.

وی با اشاره به اهمیت کادرسازی در سپاه، پیش بینی برنامه های تبلیغی، رسانه ای به صورت مستمر را لازم و ضروری خواند و گفت: تبلیغات ارزشی باید افکار عمومی را اقناع و دشمنان را مأیوس کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار