کد خبر: 891211
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
پروژه هایی که از سوی دستگاه ها و فرمانداری ها برای بهره برداری در ایام دهه فجر سال جاری به ستاد اعلام می شود، باید ۱۰۰درصد تکمیل شده باشند.

مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مرکزی در ارتباط با پروژهای قابل بهره برداری در ایام دهه فجر سال جاری در استان اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان دستگاه ها و فرمانداران شهرستان های استان این است که پروژه هایی را برای افتتاح در ایام دهه فجر به ستاد دهه فجر اعلام کنند که صد درصد قابلیت بهره برداری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: هیچ اصراری بر اینکه پروژه نیمه تمامی در لیست پروژه های قابل بهره برداری دهه فجر قرار بگیرد، نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید پروژه های کاملا آماده به ستاد دهه فجر اعلام شوند، بیان داشت: قصد نداریم به مردم دروغ بگویم و حجم آمار را به دروغ بالا ببریم، اگر چنین اتفاقی بیفتد مردم کاملا آگاه هستند و اعتماد و اطمینان این پشتوانه های انقلاب از دستگاه های اجرایی و مسئولان سلب می شود.

زندیه وکیلی خاطر نشان کرد: نکته دیگر اینکه مبادا برخی از پروژه هایی که قبلا به طور رسمی افتتاح شده، مجددا در لیست بهره برداری های امسال گنجانده شود، البته اگر پروژه ای به طور رسمی افتتاح نشده، می تواند در لیست قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دستگاه های استان موظف هستند برنامه های دهه فجر خود را تا پایان دی ماه جاری به ستاد دهه فجر، به طور دقیق اعلام کنند، گفت: در جمع بندی و تنظیم برنامه ها باید دقت شود که ناگاه به تغییر در برنامه مبادرت نشود، چون این گونه موارد در سال های گذشته اتفاق افتاده و ستاد را در جمع بندی دچار مشکل کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار