کد خبر: 891210
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
تا به امروز ۲۴۰ هکتار از فاز دوم عملیات اجرایی شهرک صنعتی اشتهارد ۲ انجام شده و شهرک صنعتی کوثر حدود ۱۵۶ هکتار است که در حال حاضر جدول گذاری و موضوع آب آن در حال اجرا است.

جهانگیر شاهمرادی مديرعامل شركت شهركهاي استان البرز با عنوان کردن مطلب فوق و با اشاره به اینکه استان البرز یک استان خاص در حوزه صنعت بوده و بزرگان صنعتی کشور در این استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: 100 برند برتر کشور در شهرک‌های صنعتی استان البرز فعالیت می‌کنند که از جمله آنها یک شرکت دارویی است که به کشور آمریکا دارو صادر می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه مراکز علمی و تحقیقاتی زیادی در استان البرز وجود دارد، بیان کرد: ما از نظر شهرک‌های صنعتی کمترین را در استان داریم ولی از نظر اشتغال موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرکهای صنعتی استان البرز 30 هزار اشتغال را در خود به وجود آورده‌اند، عنوان کرد: شرکت ماموت اولین واحد صنعتی بخش خصوصی است که در حال حاضر کارهای اداری و مجوزات آن در حال انجام است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایشگاه‌های صنایع کوچک را برگزار کردیم که حدود 120 واحد صنعتی در آن شرکت کردند، بیان کرد: در این نمایشگاه 15 رایزن خارجی را با توجه به هزینه‌های زیاد آن دعوت و در بحث آموزش از آنها استفاده کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با تاکید بر اینکه در سال گذشته تمام واحدهای صنعتی را 2 بار بازدید کرده‌ایم، عنوان کرد: تا به امروز 240 هکتار از فاز دوم عملیات اجرایی شهرک صنعتی اشتهارد 2 انجام شده است و شهرک صنعتی کوثر حدود 156 هکتار است که در حال حاضر جدول گذاری و موضوع آب آن در حال اجرا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار