کد خبر: 891196
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
استاندار خراسان جنوبی از پیش بینی طرحی برای ارائه تسهیلات صفر درصدی به سرمایه گذاران پروژه های نیمه تمام استان خبر داد و گفت: سود این تسهیلات را استانداری پرداخت خواهد کرد.

محمد مهدی مروج الشریعه در نشست خبری استانداران ادواری خراسان جنوبی بیان کرد:

بیش از 72 هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود داشته که انجام آنها نیازمند اعتبار زیادی است.

وی با بیان اینکه برای اجرایی کردن پروژه های نیمه تمام در خراسان جنوبی، آنها را به دو دسته تقسیم کرده ایم، گفت: برای آن دسته از پروژه های عمرانی نیمه تمام که متقاضی سرمایه‌گذاری است، طرحی ارائه کرده ایم.

مروج الشریعه با اشاره به اينکه بر اساس این طرح، اعتبار مورد نیاز پروژه به بانک داده می شود افزود: سرمایه گذار نیز از بانک تسهیلات مورد نیاز را صفر درصد اخد می کند و استانداری سود آن را پرداخت می کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای اجرای این طرح تنها اجازه لازم داریم، گفت: لیست پروژه های نیمه تمام که امکان عملیاتی شدن وجود دارد را آماده کرده ایم.

وی با اشاره به پتانسیل های خراسان جنوبی افزود: اقتصاد مرز یکی از بهترین شرایط برای درآمد زایی در خراسان جنوبی است.

مروج الشریعه با بیان اینکه درآمد بازارچه های مرزی استان گاهی به 26 میلیون تومان می رسد، افرود: باید نسبت به بازگشایی بازارچه های استان چاره اندیشی کنیم.

وی با بیان اینکه بازارچه دوکوهانه نهبندان بسیار مستعد است، افزود: برای تامین زیرساخت های این بازارچه قریب به 20 میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: امید است بازارچه میل 73 نیز مورد توجه قرار گرفته و بازگشایی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار