کد خبر: 891191
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
فرماندار طارم با اشاره به شکل‌گیری نواحی صنعتی برای رونق اقتصادی گفت: واحدهای فرآوری و بسته‌بندی صنایع کوچک در طارم ایجاد می‌شود.

علی باقری گفت: طرح‌های اقتصادی برای رونق بخش کشاورزی و صنعتی در شهرستان طارم در دستور کار قرار دارد که به ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان کمک می‌کند.

وی به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار تأکید کرد وافزود: نواحی صنعتی و سایت‌های کارگاهی در شهرستان طارم ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه بیش از 60 نوع محصول کشاورزی در طارم تولید می‌شود بیان کرد: سیر و زیتون مهمترین محصولات تولیدی این شهرستان هستند و از این رو ایجاد واحدهای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی از برنامه‌های اولویت‌دار اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از محصولات کشاورزی به شکل خام به فروش می‌رسد که برای جلوگیری از فاسد شدن و کاهش کیفیت ظاهری و ارزش غذایی، توسعه صنایع تبدیلی و صنایع کوچک در دستور کار قرار دارد که ارزش افزوده محصولات را نیز بالا می‌برد.

باقری با اشاره به اینکه در حال حاضر کشاورزان در خانه‌های خود نسبت به فرآوری محصولاتی مانند، زیتون، انار و سیر اقدام می‌کنند ابراز کرد: با توسعه صنایع تبدیلی تلاش داریم ضمن ارتقای کیفیت و ایجاد ارزش افزوده، به فعالیت‌های کشاورزان نظم بدهیم.

وی سهم شهرستان طارم از تسهیلات توسعه پایدار روستایی را 32 میلیارد تومان برشمرد و گفت: بانک توسعه تعاون و بانک سینا نیز تسهیلاتی را برای این امر در نظر گرفتند ضمن اینکه اداره بهزیستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز برنامه‌هایی در حوزه اشتغال و ارائه تسهیلات دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار