کد خبر: 891180
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
سرپرست اداره کل میراث فرهنگیصنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از ارائه تسهیلات کم درصد به سرمایه گذارن بخش گردشگری استان خبر داد.

واعظی افزود: این تسهیلات با هدف ایجاد طرحهای اشتغالزا در بخش گردشگری و صنایع دستی، تسهیلاتی به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: متقاضیان و سرمایه گذاران برای اطلاع بیشتر به این اداره کل و در شهرستانها به ادارات تابعه مراجعه کنند. 

وی افزود: این تسهیلاتی با کارمزد 4 تا 6 درصد به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار می شود . سرپرست اداره کل میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی گفت: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تمام طرحها در محدوده شهر و روستا شامل هتل ها – مهمانپذیرها ،واحدهای بومی گردی ،مجموعه های گردشگری و کارگاههای صنایع دستی در نظر گرفته شده است .

واعظی افزود: از انجاییکه در حوزه روستایی بیشترین اعتبار به استان ما اختصاص پیدا کرده شرایط مناسبی پیش بینی شده تا مشکلات از قبیل تهیه وثیقه بانکی و غیره از پیش پای متقاضیان حوزه روستایی برداشته شود .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: پیش بینی شده تا بتوان حتی سرمایه گذارانی که به سیستم بانکی بدهی دارند از طریق کارگروه رفع موانع تولید استان از این محل تسهیلات پرداخت کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار