کد خبر: 891176
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
ژوزه مورینیو

سرمربی منچستریونایتد از کسب پیروزی خانگی برابر استوک سیتی ابراز رضایت کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (دوشنبه) در هفته‌ بیست و سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس به دیدار استوک‌سیتی رفت و موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی خانگی تیمش گفت‌: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. از همان ابتدای مسابقه بر بازی مسلط بودیم و تا پایان ریتم خوب خودمان را ادامه‌ دادیم و به حریف  این اجازه را ندادیم که به دروازه‌ ما نزدیک شود. خوشبختانه در خط دفاع از تمرکز بالایی برخوردار بودیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را  در این بازی به ثمر برسانیم.

در این بازی هندریک مخیتاریان جایی در ترکیب منچستریونایتد نداشت تا زمزمه‌ها درباره رفتن او از این تیم شنیده شود. در این رابطه ژوزه مورینیو اظهار کرد: من هیچ استرسی از این بابت ندارم. مخیتاریان با وجود تمام شایعاتی که در روزهای اخیر شنیده می‌شد تمرکز کافی برای بازی در این مسابقه را نداشت و به همین خاطر من ترجیح دادم تا او را به میدان نفرستم. او بازیکن بسیار خوبی است و فصل را خیلی خوب شروع کرد و بعد دچار افت کوچکی شد. او پارسال کارهای فوق‌العاده‌ای را برای ما انجام داد و یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما بود.

منچستریونایتد باید در بازی بعدی خود شنبه برابر برنلی در خانه حریف به میدان برود و در ادامه‌ در جام حذفی با تیم یئوویل بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار