کد خبر: 891173
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
محسن بیاتی نیا

سرمربی تیم فوتبال راه آهن می‌گوید اگر فکری به حال این تیم نشود، راه آهن هم به سرنوشت پاس دچار می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قدیمی و ریشه‌دار راه‌آهن تهران این روزها شرایط خوبی ندارد. این تیم بدون برد و کسب تنها ۴ امتیاز از ۱۹ بازی در قعر جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد. محسن بیاتی‌نیا، سرمربی تیم فوتبال راه آهن در گفت و گو با ایسنا در مورد شرایط تیمش بیان کرد: متاسفانه شرایط تیم اصلا خوب نیست و اگر نتوانیم بازیکنی جذب کنیم شرایط تغییر نخواهد کرد.

او ادامه داد: از سال‌های گذشته تیم ما درگیر مشکلات زیادی است. بازیکنان خارجی که از باشگاه بدهی دارند. ما هم مثل همه تیم‌ها درگیر مشکلاتی هستیم اما کسی را نداریم که این مشکلات را حل کند. در تلاشی هستیم تا پایان فصل نقل و انتقالات بازیکنانی در پست‌های هافبک و خط حمله جذب کنیم.

بیاتی نیا اضافه کرد: درست است که قراردادهای ما در راه آهن زیر یک میلیون تومان است اما از دوستان قدیمی ما کسانی هستند که حاضرند با همین شرایط هم به تیم راه‌آهن کمک کنند. این تیم متعلق به تهران است و آنها با توجه به این که تیم شهرشان است و هم این که نیازی به خوابگاه و این مسائل ندارند تمایل دارند که به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم راه آهن در مورد وضعیت مالی باشگاه نیز گفت: شرایط اصلا خوب نیست. یکسری از دوستان هستند که با کمک هم شرایط را برای بازی‌های تیم مهیا می‌کنیم. تیم ما کاملا روش سنتی اداره می‌شود. مدیریت باشگاه تمام سعی و تلاش خود را می‌کند. همه اعضای باشگاه از مدیریت تا بازیکنان دست به دست هم دادیم تا این تیم را در لیگ دسته یک نگه داریم. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

او در مورد دلایل افول راه‌آهن به عنوان یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های ایران هم گفت: زمانی که یک تیم با این سابقه، به این وضعیت دچار می‌شود مطمئنا علل آن مربوط به یک یا دو سال نیست و طی چندین سال به این وضعیت دچار شده است. از پاس با آن همه سابقه دیگر نامی برده نمی‌شود. راه آهن هم اگر فکری به حالش نشود به سرنوشت پاس دچار می‌شود. به نظر من باید به همه تیم‌ها کمک شود. این تیم‌ها ریشه‌های فوتبال ایران هستند و بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده‌اند.

بیاتی نیا ادامه داد: تا زمانی که فوتبال ما حرفه‌ای نشود وضعیت از این بهتر نمی‌شود. حرفه‌ای شدن هم فقط انگلیسی شدن شماره پیراهن‌های بازیکنان نیست. به نظر من حرفه‌ای شدن فوتبال ایران حداقل ۵۰ سال طول می‌کشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار