کد خبر: 891159
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
مدیر بنادر شرق هرمزگان:
مدیر بنادر شرق هرمزگان از رشد ۱۱ درصدی صادرات کالای غیرنفتی از بندر شهید باهنر و بنادر تابعه از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه خبر داد .

مدیر بنادر شرق هرمزگان از رشد ۱۱ درصدی صادرات کالای غیرنفتی از بندر شهید باهنر و بنادر تابعه از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه خبر داد .

حمیدرضا محمد حسینی با اشاره به عملکرد تجاری و میزان تخلیه و بارگیری کالا طی ۹ ماهه سال جاری در بندر شهید باهنر و بنادر تابعه، عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۶ تا پایان آذر ماه میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید باهنر و بنادر تابعه بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بوده که افزایشی معادل ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۳۰ هزار تن کالای غیرنفتی از بندر شهید باهنر و بنادر تابعه صادر شده است و در این زمینه نیز شاهد رشد ۱۱ درصدی صادرات کالای غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان افزود: در ۹ ماهه سال جاری در مجموع دو هزار و ۹۰۱ فروند شناور جهت انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا وارد بندر شهید باهنر و بنادر تابعه شده و بیش از ۳۰ هزار (TEU) کانتینر در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: بنادر شهید باهنر، شهید حقانی، هرمز، تیاب، سیریک و جاسک در زیرمجموعه اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان قرار دارند که عمده فعالیت‌های تجاری از طریق بنادر شهید باهنر، تیاب و جاسک صورت می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر