کد خبر: 891158
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
هاشمی گفت: ما روزانه به اندازه سانچی در نزاع‌ها، افرادی را از دست می‌دهیم. تلفات آلودگی هوا هم کمتر از تعداد جانباختگان سانچی نیست. بلاهای طبیعی هم زیاد است؛ یا زیر پایمان می‌لرزد یا از آسمان باران نمی‌بارد. اطراف کشور هم به صورت دائم تنش و جنگ و تروریست وجود دارد. به همین دلیل این ضرورت ایجاد شده است که در حوزه توانبخشی کار زیادی انجام شود.
ایسنا: وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف نسبت به درگذشت دریانوردان ایرانی در نفکش سانچی گفت: یک و نیم برابر این حادثه هر روز در کشور اتفاق می‌افتد مانند تصادفات و نزاع‌ها و سانچی فقط بخشی از آن است. راه چاره آن هم در بخش اجتماعی است و باید پیشگیری را بر درمان‌های دست و پا شکسته ترجیح دهیم.

سیدحسن هاشمی در مراسم رونمایی از پروژه ایرانوم که صبح امروز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از افراد با استعدادی که شناخته شده‌اند یا نشده‌اند در اداره کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مشکل بشر جهل او است. یکی از بزرگ‌ترین غصه‌ها این است که بسیاری از راه‌ها را دیگران رفته‌اند و فرصت آن نیز برای ما فراهم است اما خودمان را از آن محروم می‌کنیم. مشخص شده است ما به عنوان بشر ناتوانی‌های زیادی داریم. آنچه امروز در ایران و تحت عنوان پروژه ایرانوم آغاز شده، ۲۰ سال پیش و حتی بیشتر در مراکز تحقیقاتی مدرن دنیا آغاز شده بود. این پروژه شروع راهی بسیار طولانی است.

وزیر بهداشت همچنین اضافه کرد: آنجایی که نمی‌دانیم و برای دانستن آن تلاش می‌کنیم، نیکو است. در همین ایران زمانی در دوره قاجار دانش‌آموزانی را که با دست چپ می‌نوشتند، فلک می‌کردند اما بعد متوجه شدند که اشکال از آن بچه نیست. مشابه آن در شرایط امروز زیاد است.

وی ادامه داد: می‌بینیم که بعد از ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال همچنان اصرار داریم که برداشت‌های شخصی خود را اجرا کنیم. امروز در عرصه‌های مختلف مدیریتی از این سوء برداشت‌ها زیاد داریم. شاید یکی از دلایل عدم استفاده از استعدادها در کشورهای اسلامی همین برداشت‌ها باشد.

وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف نسبت به درگذشت دریانوردان ایرانی در نفکش سانچی گفت: یک و نیم برابر این حادثه هر روز در کشور اتفاق می‌افتد مانند تصادفات و نزاع‌ها و سانچی فقط بخشی از آن است. راه چاره آن در بخش اجتماعی است و باید پیشگیری را بر درمان‌های دست و پا شکسته ترجیح دهیم.

وی ادامه داد: ما روزانه به اندازه سانچی در نزاع‌ها، افرادی را از دست می‌دهیم. تلفات آلودگی هوا هم کمتر از تعداد جانباختگان سانچی نیست. بلاهای طبیعی هم زیاد است؛ یا زیر پایمان می‌لرزد یا از آسمان باران نمی‌بارد. اطراف کشور هم به صورت دائم تنش و جنگ و تروریست وجود دارد. به همین دلیل این ضرورت ایجاد شده است که در حوزه توانبخشی کار زیادی انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار