کد خبر: 891136
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد
سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با هدف معرفی تبریز 2018 در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.
"فرشاد رستمی" ، برگزاری این نمایشگاه و حضور با شکوه تبریز 2018 را در این مکان فرصتی طلائی جهت معرفی هر چه با شکوه تر ظرفیت های گردشگری و هنری آذربایجان شرقی و تبریز دانست و گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران قطعا فرصتی مناسب جهت معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی به بازدید کنندگان و نمایندگان بخش خصوصی داخلی و خارجی حوزه گردشگری خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مساحتی بالغ بر 400 متر مربع به غرفه های تبریز و استان آذربایجان شرقی تخصیص داده شده است که غرفه ویژه تبریز 2018، غرفه آشپزی و ارائه غذاهای سنتی استان، رستوران سیار و آلاچیق ویژه عشایر استان در این فضا استقرار خواهند یافت.

رستمی با اشاره بر اینکه غرفه تبریز 2018 با مشارکت و همکاری ارزنده شهرداری تبریز به ارائه برنامه های متنوع خود خواهد پرداخت، اظهار کرد: به منظور معرفی هر چه با شکوه تر تبریز 2018، به طور مستمر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اعم از آشپزی و ارائه غذاهای سنتی آذربایجان، ورکشاپ های صنایع دستی در رشته های بافته های داری، سفال، سرامیک، کفش و نگارگری ایرانی، برنامه مجسمه های متحرک و همچنین اجرای آیین های سنتی و موسیقی زنده توسط گروه های موسیقی در طول ایام برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد کرد.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با استقرار آلاچیق عشایری منطقه آذربایجان در محوطه این نمایشگاه به معرفی توانمندهای روستایی در جذب گردشگر و ترویج بوم گردی تاکید خواهد شد.

رستمی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه های غرفه تبریز 2018 در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با مشارکت ویژه بخش خصوصی همراه خواهد بود، ادامه داد: بخش خصوصی یکی از بازوان اصلی اجرایی اهداف تبریز 2018 است که در این نمایشگاه نیز در کنار نهادهای دولتی به معرفی ظرفیت های آذربایجان شرقی خواهد پرداخت و در همین زمینه بسته های سفر به مقصد تبریز و آذربایجان توسط دفاتر مسافرتی استان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار توزیع بسته های راهنمای سفری آذربایجان، وب کیوسک های مستقر در این نمایشگاه به ارائه اطلاعات جامعی در خصوص هتل ها، دفاتر مسافرتی و خدماتی و همچنین ظرفیت های گردشگری تبریز و استان خواهند پرداخت.

رستمی با اشاره به اینکه رویداد تبریز 2018 جایگاه ویژه ای در یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران خواهد داشت، افزود: تعدادی از شرکت های دانش بنیان و فناوری محور حوزه گردشگری به معرفی نرم افزارها و اپلیکیشن های خود خواهند پرداخت.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم الی ششم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور غرفه ویژه تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر