کد خبر: 891134
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
رئیس ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم خبرداد:
رئیس ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
حسین آذرنیا در تشریح این مهم اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگير هنرمندان هنرهاى نمايشى تبريز از پنجمين جشنواره بین المللی تبریزیم و با توجه به درخواست هاى مكرر علاقمندان حضور در اين رويداد هنرى مهلت ارائه طرح و شركت در جشنواره تا پايان وقت ادارى روز شنبه سى ام دى ماه ٩6 تمديد مى شود .

وی با اشاره به اینکه چهار دوره برگزاری موفق جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، اشتیاق هنرمندان و همچنین فعالان شهری را برای برگزاری دوره دیگری از این جشنواره در پی داشته است، افزود: بر همین اساس پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با هدف بهره مندی از توان و همراهی هنرمندان عرصه نمایش در نمایاندن ویژگی های زندگی شهری و شهروند موفق برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار داشت: این دوره از جشنواره در چهار بخش مسابقه، مهمان، کار اولی ها و خادمین شهر طراحی شده و پس از دریافت آثار و بررسی اولیه، بخش نهایی آن در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ادوار پیشین این جشنواره یادآور تلاش های موثر هنرمندان برای طرح معضلات و مسائل مهم شهری و شهروندی به زبان هنر بود و ثمرات بسیاری از این تلاش عاید شهر شد.

رئیس ستاد برگزاری پنجمين جشنواره بين المللى نمايش هاى خيابانى و فضاى باز تبريزيم ۱۶ فروردین ماه را آغاز اجرای عمومی و مسابقه‌ای جشنواره اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از ساعت 7 تا 14 به محل دبیرخانه جشنواره در طبقه اول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز مراجه کرده و آثار خود را ارائه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر