کد خبر: 891126
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
امام جمعه راوند خطاب به مسئولین
امام جمعه منطقه راوند گفت: بعضی‌ها گمان می‌کردند مناسبت نهم دی یک مناسبت صرفا سیاسی بوده و ماندگار نیست و اخیرا دانستند که چنین نیست.
حجت الاسلام والمسلمین اصل حسینی با توجه به سوء استفاده یک عده از نارضایتی مردم از وضعیت اقتصاد گفت: ملت ایران ضمن اینکه مشکلات اقتصادی داشته و دارد اما همیشه هوشیار و با بصیرت است.

وی گله‌مند بودن مردم را یادآور شد و بر اجرای اقتصاد مقاومتی در جریان دستور مقام معظم رهبری تاکید کرد و از مسئولین خواست تا قول را به عمل برسانند و افزود: مردم انتظار دارند مسئولین مشکلات اقتصادی مردم را به صورت جهادی حل کنند.

اصل حسینی با انتقاد از اینکه مسئولین مسائل اصلی را رها کرده و به مسائل فرعی از جمله پهنای باند اینترنت پرداخته‌اند خطاب به دولتمردان گفت: به جای اینکه پهنای باند را بیشتر کنید مشکل گرانی را حل کنید. 
وی به تدوین بودجه و انتشار مبالغ غیرواقعی در فضای مجازی در رابطه با نهادهایی از جمله حوزه و روحانیون و حوزه نظامی اشاره کرد و گفت: چرا بعضی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. 
وی در ادامه از روسای سه قوه و نمایندگان مردم خواست تا دست در دست هم بدهند و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند. نمایندگان مجلس که از جانب مردم انتخاب شده‌اند باید وکیل مردم باشند.
امام جمعه منطقه راوند با توجه به شعارهایی که در ایام اغتشاشات در برخی مناطق ایران داده شد به شعار "جانم فدای ایران" اشاره کرده گفت: سیصد هزار شهید ما به قربان ایران رفته است. 
وی با انتقاد از به آتش کشیدن پرچم ایران توسط آشوبگران گفت: چطور شما می‌خواهید فدای ایران شوید که پرچم ایران که نماد ملت و روی آن آرم الله است را آتش می‌زنید در حالی که غیر مسلمانان پرچم جمهوری اسلامی ایران را می‌بوسند.

وی به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرده و به تشریح سه گروه از کسانی که در آشوبهای اخیر دست داشتند پرداخت و هدایت شدن این آشوبها را از طریق فضای مجازی به ویژه محیط تلگرام برشمرد و گفت: به محض اینکه تلگرام فیلتر شد آشوبها خوابید. وی از کاربران خواست تا از پیامرسان‌های ایرانی استفاده کنند و نیز از دولتمردان خواست تا به امکانات پیامرسان‌های ایرانی توجه کنند.

فعالیت ستاد نمازجمعه در رابطه با کمک به نیازمندان
حجت الاسلام والمسلمین اصل حسینی همچنین به بحث کمک به نیازمندان پرداخت و از برنامه‌ریزی ستاد نمازجمعه و جمع‌آوری کمک‌های مردم به صورت نهادینه شده خبر داد. نیز به انتخاب رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش ریاست جدید به کیفیت نمازهای جمعه افزوده شود.

پیگیری دفاتر خدماتی در منطقه
وی به بحث افتتاح کلانتری در منطقه راوند پرداخت و با اشاره به پیگیری از طریق نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل کلانتری میان سه منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق نیازهای این سه منطقه مرتفع شود. 
اصل حسینی همچنین به تجهیز کمیته‌ امداد در منطقه راوند اشاره کرد و از افتتاح دفتر کمیته امداد در راوند در هفته آینده و نیز پیگیری‌ بیمه، ساخت درمانگاه و ایجاد نمایندگی شرکت گاز در منطقه خبر داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر