کد خبر: 891103
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
صاحبان حمام عمومي كه در حادثه فوت مرد جواني درنمره خصوصي از سوي كارشناسان مقصر شناخته شده بودند با پرداخت 100‌ميليون تومان از اولياي‌دم رضايت گرفتند.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از 19‌تيرماه سال‌94 همزمان با فوت مشكوك مرد 33‌ساله در حمام عمومي حوالي ميدان امام حسين‌(ع) در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت. بررسي‌ها نشان داد ساعت‌16:30 همان روز مرد مجردي به نام شهباز براي استحمام به نمره شماره 13 حمام عمومي مي‌رود و به طرز مرموزي فوت مي‌كند. صاحب حمام گفت: حدود يك‌ساعت بعد از ورود وي به حمام در نمره را زدم و از او خواستم زودتر بيرون بيايد. ساعت‌18:50 شد و او هنوز از نمره بيرون نيامده بود كه در زدم و وقتي جواب نداد نگران شدم و در را باز كردم كه با جسد بي‌جان او روبه‌رو شدم. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مرد جوان، براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد تا اينكه چندي قبل پزشكي قانوني علت مرگ شهباز را مسموميت در اثر استنشاق گاز منواكسيدكربن اعلام كرد. با شكايت اولياي‌دم پرونده با موضوع قتل شبه عمد به دليل عدم رعايت نظامات دولتي به دستور بازپرس براي بررسي در اختيار تيمي از كارشناسان دادگستري قرار گرفت. 
كارشناسان پس از بررسي اعلام كردند در زير نمره‌هاي حمام كانال دو‌منظوره‌اي تعبيه شده كه علاوه بر عبور فاضلاب، دود ناشي از سوخت گازوئيل براي گرم كردن كف حمام نيز از آن كانال عبور مي‌كند كه باعث انتشار منواكسيدكربن از محفظه كفشور به داخل نمره شده كه در جريان آن باعث مسموميت و فوت مرد جوان شده است. بدين ترتيب صاحبان حمام كه دو برادر بودند در اين حادثه 80‌درصد مقصر شناخته‌شدند. در حالي كه قرار بود پرونده براي رأي‌نهايي به دادگاه كيفري فرستاده شود، صبح ديروز دو برادر به دادسرا آمدند و رضايت‌نامه كتبي اولياي‌دم را به قاضي مدير روستا ارائه دادند. يكي از برادر‌ها گفت: پس از اينكه مقصر شناخته شديم مبلغ 100‌ميليون تومان به اولياي‌دم پرداخت كرديم و رضايت گرفتيم. بنابراين پرونده به زودي براي بررسي از جنبه عمومي جرم در دادگاه رسيدگي مي‌شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار