کد خبر: 891088
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
در حالي كه پيش از اين شنيده‌هايي طرح شده بود، مبني بر اكران فيلم‌هاي «هزارپا»ي ابوالحسن داوودي و «لونه زنبور»برزو نيك‌نژاد و «خرگيوش»ماني باغباني در نوروز ۹۷ ، حالا مشخص‌شده آخرين فيلم مجيد مجيدي با نام «پشت ابرها» هم در برنامه نوروز۹۷ گروه كوروش جاي گرفته است. 
«پشت ابرها» كه پخش‌آن را نورتابان وابسته به بنياد مستضعفان برعهده دارد، كاملاً در هندوستان و با بازيگران هندي ساخته شده است و رقابت آن با «هزارپا»يي كه زوج رضا عطاران و  جواد عزتي را دارد و پخش‌ آن با فيلميران است و «لونه زنبور»ي كه محسن كيايي و پژمان جمشيدي بازيگران اصلي آن هستند و پخش آن را نسيم صبا برعهده دارد، جالب به نظر مي‌رسد. كمدي «خرگيوش»ماني باغباني كه پر بازيگر است و از جواد عزتي تا سيامك انصاري و بابك حميديان را دارد، از ديگر گزينه‌هاي اكران نوروز۹۷ به شمار مي‌رود. پخش اين كمدي مفرح مرتبط با موسيقي لس‌آنجلسي را رسانه فيلمسازان برعهده دارد. «ما شما را دوست داريم خانم يايا!» عبدالرضا كاهاني كه با تبديل پروانه از ويدئويي به سينمايي در انتظار اكران است هم مي‌تواند گزينه اكران نوروزي با پخش سبحان‌گستر يا بليت‌فيلم باشد. به جز اينها دو ملودرام «فراري»عليرضا داوودنژاد با پخش هدايت فيلم و «بدون تاريخ بدون امضا»وحيد جليلوند با پخش فيلميران كه هر دو بيش از يك سال است پشت خط اكرانند، از ديگر گزينه‌هايي هستند كه احتمال اكران نوروزي‌شان وجود دارد. 
البته «بدون تاريخ…»با بازي نويد محمدزاده پيشتر بنا بود از اواسط مهرماه روي پرده برود، اما به خاطر تقارن با اكران «خفه‌گي» كه آن هم نويد محمدزاده را به عنوان بازيگر اصلي داشت، اكرانش به تعويق افتاد و طبق آيين‌نامه پيش روي اكران تا شش ماه بعد از مهر يعني اواسط فروردين نبايد بتواند روي پرده برود. بايد منتظر ماند و ديد آيين‌نامه تازه اكران چگونه نوشته خواهد شد و گروه‌بندي‌هاي آن چطور صورت خواهد پذيرفت و در نهايت كدام فيلم‌ها گزينه نهايي اكران نوروزي خواهند بود؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار