کد خبر: 891027
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کریستیانو رونالدو

مهاجم رئال مادرید از سال ۲۰۱۲ بارها در مورد وضعیتش در باشگاه ابراز نارضایتی کرده است و ممکن است این بار این نارضایتی با جدایی از این تیم همراه شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو می‌خواهد رئال مادرید را ترک کند و به منچستریونایتد بپیوندد. مهاجم پرتغالی احساس می‌کند فریب خورده است چون فلورنتینو پرس به تعهداتش در رابطه با تمدید قرارداد عمل نکرده است. بیش از این ستاره رئال مادرید از رییس باشگاه عصبانی شده بود که در ادامه‌ به آن‌ها اشاره می‌شود.

عصبانیت در ۲۰۱۲

"خیلی ناراحتم" رونالدو در سال ۲۰۱۲ این جمله را بر زبان آورد. او در حالی که چهارمین فصل حضورش را در مادرید می‌گذارند دستمزدش بهتر نشده بود. ستاره پرتغالی به فلورنتینو پرس (رییس باشگاه) گفت‌: اگر او را همراهی نکند به مراسم برترین‌های یوفا نخواهد رفت.

این در حالی بود که لیونل مسی و آندرس اینیستا را راسل همراهی می‌کرد. رییس باشگاه در پاسخ به رونالدو گفت‌: اگر تو مادرید را ترک کنی پول لازم را برای امضای قرارداد با مسی خواهم داشت.

یک روز بعد مهاجم پرتغالی دو گل در برابر گرانادا به ثمر رساند اما شادی پس از گل نکرد. او به رسانه‌ها گفت‌: ناراحت هستم و باشگاه این موضوع را می‌داند.

تمدید قرارداد در سال ۲۰۱۳

یک سال در ابهام گذشت و رونالدو تایید نکرد در تیم مادریدی خشنود است. پاری ‌سن‌ ژرمن از این فرصت استفاده کرد و ۲۰۰ میلیون یورو به او پیشنهاد داد. دوباره از نیمار به عنوان جانشین او یاد شد. پرس در تابستان ۲۰۱۳ گفت‌: مذاکراتی برای تمدید قرارداد وجود نداشته است. ‌

با این حال دقیقا قبل از امضای قرارداد با گرت بیل، مادرید قرارداد رونالدو را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد.

عصبانیت در سال ۲۰۱۵

چشمک رونالدو به ناصر الخلیفه (رییس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن).

در دوم نوامبر سال ۲۰۱۵ مهاجم پرتغالی به نشریه کیکر گفت‌: مادرید را ترک کنم؟ چرا که نه؟ سپس یک سلام گرم را به ناصر الخلیفه رساند و همین اتفاق با آغاز شایعات همراه شد.

او به لوران بلان نیز سلام رساند و گفت‌: دوست دارم برای شما بازی کنم.

پیش از دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن، پرس به رونالدو گفت‌: چرا این حرف‌ها را می‌زنی.

رونالدو در پاسخ به او گفت‌: من این چنین نگفتم.

از طرفی رادیو مونته کارلو اعلام کرد مدیر پاری ‌سن‌ ژرمن با خورخه مندس (مدیر برنامه رونالدو) شام خورده‌اند.

تمدید قرارداد در سال ۲۰۱۶

دوباره به نظر می‌رسید در بین طرفین فاصله ایجاد شده است. این شرایط زمانی بدتر شد که رونالدو متوجه شد قرار است هدایت مادرید را رافائل بنیتس بر عهده بگیرد. سرمربی ‌اسپانیایی یکی از نخستین تصمیماتش این بود که به تمرینات تیم‌ ‌ملی ولز برود و و از نزدیک شاهد عملکرد بیل باشد. این کار را در رابطه با رونالدو انجام نداد و مهاجم پرتغالی متوجه شد می‌خواهند جایگاه بیل را بالاتر از او قرار دهند. از خوش شانسی مادرید و رونالدو، زین‌الدین زیدان جانشین بنیتس شد.

سرمربی فرانسوی پس از بر عهده گرفتن هدایت مادرید گفت‌: رونالدو باید  در این‌جا به دوران بازی‌اش پایان دهد.

چند ماه بعد در نوامبر ۲۰۱۶ رونالدو قراردادش را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد.

عصبانیت در سال ۲۰۱۷

مشکلات رونالدو با مالیات آغاز شد. در تابستان ۲۰۱۷ روزنامه‌ A Bola نوشت: ستاره مادرید قصد جدایی از این تیم را دارد. پشت این ماجرا ناراحتی رونالدو از متهم شدن به فرار مالیاتی بود. مهاجم پرتغالی هرگز خبر A Bola را رد نکرد.

بخشی از اظهارات رونالدو در دادگاه منتشر شد. او به قاضی گفت‌: هرگز در انگلیس چنین مشکلاتی نداشتم به همین خاطر دوست دارم به آن‌جا برگردم.

او دوم نوامبر به رسانه‌ها گفت‌: نمی‌خواهم با مادرید قراردادم را تمدید کنم.

هم‌چنین پس از جام جهانی باشگاه در ابوظبی اظهار کرد: می‌خواهم در مادرید بازنشسته شوم اما رییس باشگاه کسی است که دستور می‌دهد.

تمدید قرارداد یا خداحافظی در سال ۲۰۱۸

چهاردهم ژانویه ۲۰۱۸ رونالدو خواست رئال مادرید را ترک کند. رییس باشگاه مانند گذشته عمل کرد. برنامه ال لارگرو پس از شکست مادرید برابر ویارئال اعلام کرد که سفید پوشان خواهان نیمار هستند و قرار است به رونالدو نیز پیشنهاد دهند. علاقمندی باشگاه به جذب مهاجم برزیلی باعث ناراحتی رونالدو می‌شود. باید دید این قضیه چگونه پایان می‌رسد. اگر تمدید قرارداد دیگری صورت پذیرد، ستاره پرتغالی در مادرید خواهد ماند در غیر این صورت بهترین بازیکن مادرید از این تیم جدا خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار