کد خبر: 891016
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مورینیو

سرمربی منچستریونایتد درباره ارائه پیشنهاد جدید به داوید دخئا و شرایط بد زلاتان ایبراهیموویچ به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد امشب (دوشنبه) در حالی در خانه برابر استوک سیتی به میدان خواهد رفت که در صورت برتری می‌تواند اختلافش با منچسترسیتی را به ۱۲ امتیاز کاهش دهد.

ژوزه مورینیو قبل از این دیدار درباره حضور داوید دخئا در این تیم گفت:‌ پر واضح است که ما نمی‌خواهیم دخئا را از دست بدهیم و به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد را به او خواهیم داد. او دروازه‌بانی است که ما خواستار حضور او هستیم و یونایتد هم بهترین تیم برای او خواهد بود. دوست داریم تا جایی که ممکن است او را در تیم خود نگه داریم.

او درباره وضعیت زلاتان ایبراهیموویچ گفت: وقتی زلاتان ۲۹ ساله بود در اینتر مربی او بودم. ما نمی‌توانیم زمان را متوقف کنیم و برای بازیکنان، زمان خیلی مهم است. زلاتان این مساله را می‌داند. او به خوبی می‌داند که به پایان دوران حرفه‌ای خود در بالاترین سطح نزدیک می‌شود. با این حال جنگیدن و جاه طلبی او در یونایتد برای ما گرانبها بوده است و او در یونایتد بازی در بالاترین سطح را به پایان می‌رساند. زلاتان شخصیتی دارد که می‌خواهد در رختکن و زمین رهبر باشد و من به عنوان سرمربی به او کمک خواهم کرد تا به شرایط خوب برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار