کد خبر: 891013
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
استادیوم اصلی جاکارتا

مسئولان اندونزی اعلام کردند که کار بازسازی استادیوم اصلی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به پایان رسیده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت  Inside the games، بازسازی استادیوم گلورا بونگ کارنو که استادیوم اصلی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ است، به پایان رسیده است. حدود ۵۸ میلیون دلار صرف بازسازی این استادیوم شده است.

استادیوم گلورا بونگ کارنو میزبان مسابقات دوومیدانی، فوتبال و مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های آسیایی امسال خواهد بود.

جوکو ویدو دو، رییس جمهور اندونزی استادیوم تکمیل شده را افتتاح کرد و بازی فوتبال بین تیم اندونزی و ایسلند در این استادیوم برگزار شد.

یکی از مسئولان اندونزی درباره پایان بازسازی استادیوم اصلی بازی‌های آسیایی می‌گوید: بازسازی استادیوم اصلی بازی‌ها ۱۰۰ درصد کامل شده و برای برگزاری بازی‌های آسیایی آماده است. ما سیستم صدا و نور استادیوم را ارتقا دادیم. همچنین برخی نیمکت‌ها با صندلی‌ها جایگزین شده‌اند. گنجایش این استادیوم از ۱۰ هزار به ۸۰ هزار نفر رسیده است. سیستم نور که در این استادیوم به کار رفته، یکی از بهترین‌ها در جهان است. با توجه به استاندارد فیفا صندلی‌ها را تک نفره کردیم. به ‌این‌ ترتیب در زمان حادثه می‌توان در عرض ۱۵ ‌دقیقه استادیوم را خای کرد.

استادیوم گلورا بونگ کارند، امکاناتی برای انجام ورزش‌های تنیس، شنا، بسکتبال، بدمینتون، تیروکمان، هاکی، سافت بال و بیسبال نیز دارد. کار بازسازی زمین این ورزش‌ها نیز ۹۹ درصد کامل شده است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار