کد خبر: 890994
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن دریانوردان کشتی سانچی، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.
تسنیم: در پی جان باختن ۳۲ تن از هموطنان در سانحه تصادم، آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های چین، سرلشکرمحمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

جان باختن ۳۲ تن از کارکنان دریادل و فداکار کشتی نفتکش سانچی در سانحه دلخراش تصادم، آتش سوزی و غرق شدن در حین مأموریت و تلاش برای خدمت و پیشرفت ایران اسلامی در سرزمین‌های دوردست و آب‌های چین، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانب این مصیبت عظیم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت دریانوردان جانباخته و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارتش جمهوری اسلامی نیز با صدور پیامی جان‌باختن کارکنان و ملوانان کشتی سانچی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که مردم و بویژه خانواده‌های این عزیزان، روز‌ها مضطرب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه‌ها و شعله‌های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند و تکاوران زبده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با آرزوی نجات جان فرزندان این ملت داوطلبانه، عاشقانه و مجاهدانه وارد منطقه حریق شده و خود را برای اجرای عملیات امداد و نجات آماده کرده بودند، متاسفانه با دل‌هایی پر از اندوه و چشمانی اشکبار در غم از دست دادن هموطنان خود، ماموریت شان را به پایان رساندند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفت کش سانچی، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار