کد خبر: 890971
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز :

محمدحسین کاظمی  با بیان اینکه در حال حاضر مسئله‌ای که کشور در آن ضعف شدید دارد مسئله اقتصاد و معیشت مردم است و این ضعف هم نتیجه کم‌کاری و یا عدم کارآیی برخی مسوولان است، اظهار داشت: هر کشوری که به توان داخلی خود تکیه کند مطمئناً به بیرون نیازی نخواهد داشت و کشوری مثل ایران که دارای منابع طبیعی و نیروی انسانی متخصص و متعهد بسیاری است اگر این منابع عظیم درست مدیریت می‌شد، بی‌شک الان ایران یکی از قدرت‌های بلا منازع در عرصه  اقتصادی در منطقه و جهان بود.

وی اضافه کرد: ولی متاسفانه دیدی که مسوولان کشوری و دولت به مبحث توسعه اقتصادی کشور دارند نگاه به بیرون است از این رو مسوولان و متولیان حوزه در جریان باشند که با چشم دوختن به غرب و شرق  هیچ وقت مسائل اقتصادی و به خصوص اشتغال و توسعه کشور حل نخواهد شد.

 تحریم اقتصادی مهم‌ترین ابزار نفوذ دشمن است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه  فقط چاره رشد و توسعه اقتصاد کشور و تولید و اشتغال تکیه بر توان داخلی است، یادآور شد: الان دشمن و در رأس آنها آمریکا تنها ابزاری که دارند و با استفاده از آن بر ملت و نظام ایران فشار می‌آورند از طریق اقتصاد و تحریم‌های اقتصادی است.

کاظمی خاطر نشان کرد: امروزه مهم‌ترین ابزار دشمن علیه ملت ایران بحث اقتصادی است و اگر کشور ایران به مرحله ای برسد که از نظر اقتصادی به دشمن نیاز نداشته باشد در آن صورت این ابزار فشار از دشمن گرفته شده و دیگر نمی‌تواند تهدید و یا تحریم کنند و به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هر کسی که در این کشور به نوعی مسوول است و یا قلم و رسانه‌ای در اختیار دارد، باید نسبت به حل و انعکاس مشکلات کشور حساس باشد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز افزود: همه مسوولان باید پاسخگو کارهای خویش باشند ولی متاسفانه الان وضعی پیش آمده که برخی مسوولان نگاه دید از بالا پیدا کرده‌اند و خودشان را ولی نعمتان مردم می‌دانند در حالی که به تعبیر امام خمینی(ره) مردم ولی نعمت ما هستند.

به گفته وی مسوولان مسند مسوولیت خودشان را که فرصتی برای خدمت به مردم است را تبدیل به فرصتی برای حزب و جناح خود کرده‌اند و یا مسوولیت را برای خود به عنوان فرصت اقتصادی می‌بینند.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه امروزه در کشور به جای اینکه از افراد شایسته و توانمند در مسوولیت‌ها استفاده شود از افراد دارای ژن خوب و افراد جناح خودشان استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر برخی افرادی سرکار هستند که اغلب ناشایسته و نا کارآمد هستند.

مردم  از نچرخیدن چرخ هسته‌ای و اقتصاد کشور گله دارند

به گفته وی، آقا زاده‌هایی که سختی نکشیده‌اند طبیعی است که حال مردم رنج دیده را ندانند و به جای فکری برای بهتر کردن وضع معیشتی مردم باشند، به فکر مهمانی‌ها و سفرهای خود از جیب بیت‌المال هستند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه امروز نیاز مردم نیاز اقتصادی و فرهنگی است، اضافه کرد: مردم از تضاد طبقاتی شدید بین مسوولان و خودشان و از اختلاس و نابرابری در فرصت‌های اقتصادی و شغلی گله دارند.

به گفته وی مردم وقتی می‌بینند باوجود شعارهای انتخاباتی مسوولان نه تنها هیچ کار مثبتی صورت نگرفته بلکه با یک غرور و تکبری می‌گویند که هنر ما خارج کردن وضعیت اقتصادی از ته دره است !!!

کاظمی گفت: هنر امروز مسوولان بتن ریختن در قلب هسته‌ای و اقتصاد کشور است که مردم از این‌ها گله‌مندند، مردم  از نچرخیدن چرخ هسته‌ای و اقتصاد کشور گله دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر