کد خبر: 890966
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه شهر تبریز 3400 تخت دارد که شاید بیش از نیمی از آن قدیمی بوده و نیاز به بازسازی داشته باشد، گفت: البته درمجموع توسط دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی 2 هزار و 500 تخت در حال احداث بوده و در چهار سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستانی به 6 هزار تخت خواهد رسید.
مجید خدابخش در حاشیه بازدید از چندین پروژه درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به هفتادمین سالگرد تأسیس دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: امروز از یکسری پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی بازدید انجام شد، پروژه‌هایی بی‌نظیر و ارزشمندی شروع‌ شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای مراکز سلامت در نقاط مختلف شهر، افزود: تا هفته دولت 190 مرکز سلامت در استان آماده افتتاح خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: از میان مراکز سلامت آمده افتتاح در استان 12 مرکز در شهر تبریز بوده و به مناسبت چهلمین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های فوق‌العاده ارزشمند ساخت شهرک سلامت بوده که در قالب بیمارستان یک‌هزار تخت‌خوابی عملیات آن آغاز شروع‌ شده است.

خدابخش بابیان اینکه شهر تبریز 3 هزار و 400 تخت دارد که شاید بیش از نیمی از آن قدیمی بوده و نیاز به بازسازی داشته باشد، خاطرنشان کرد: البته در مجموع توسط دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی 2هزارو 500 تخت در حال احداث بوده و در چهار سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستانی به 6 هزار تخت خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر کارکرد مراکز درمانی تبریز نه‌ تنها برای اهالی تبریز و استان بوده بلکه برای مردم شمال‌غرب کشور و حتی کشور همسایه خدمات ارائه می‌کند، از این رو اتمام پروژه‌های مراکز درمانی را پیگیری می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر