کد خبر: 890965
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از اینکه فعالیت های قرآنی به دلیل مدیریت از جانب چند نهاد، انسجام لازم را ندارد، گفت: موثرترین راه برای ایمن سازی اجتماع و سلامت روحی و روانی اقشار جامعه تمسک به آموزه های آیات الهی است و اگر جامعه ای بتواند فرهنگ قرآنی را به گفتمانی عمومی تبدیل کند سلامت اجتماعی را تضمین خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در اولین نشست شورای توسعه فرهنگ و فعالیت های قرآنی استان با بیان اینکه انس با قرآن و تلاوت قرآن در استان رشد بسیار خوبی کرده است، اظهار داشت: برای رسیدن به شرایط مطلوب و داشتن جامعه ای قرآنی ارتقای جایگاه قرآن کریم در فرهنگ عمومی، باید فعالیت های این حوزه در نهاد های مختلف انسجام داده شود.

امام جمعه تبریز افزود: تقویت نظام سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت و ارزیابی فعالیت های تبلیغی، ترویجی قرآن، گفتمان این فرهنگ را در سطح جامعه بیش از گذشته رونق خواهد داد.

وی با انتقاد از اینکه فعالیت های قرآنی به دلیل مدیریت از جانب چند نهاد، انسجام لازم را ندارد، تصریح کرد: موثرترین راه برای ایمن سازی اجتماع و سلامت روحی و روانی اقشار جامعه تمسک به آموزه های آیات الهی است و اگر جامعه ای بتواند فرهنگ قرآنی را به گفتمانی عمومی تبدیل کند سلامت اجتماعی را تضمین خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر وحدت و همدلی بین دستگاه های متولی فعالیت های قرآنی گفت: برای مصون نگه داشتن نسل جوان از آسیب های اجتماعی و رستگاری جامعه اسلامی توجه به فرهنگ قرآن امری اجتناب ناپذیر است .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با داشتن قرآن و تعلیمات اسلامی، می‌توان با منطق و استدلال مشکلات را برطرف و جامعه را به طرف تقوا هدایت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها