کد خبر: 890956
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیگیری درمانش در آلمان گفت: پزشکان داخلی اصرار می‌کردند که در خارج از کشور معالجه انجام شود که من قبول نمی‌کردم و تأکیدم این بود که همین جا معالجه صورت گیرد. 
آیت‌الله سید‌محمود هاشمی شاهرودی در مورد سفر به آلمان برای روند درمان خاطرنشان کرد: بنده مدت یک‌سال مبتلا به مشکل در روده شده بودم که بعد از مدت‌‌‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است. بنابراین به پزشکان در مشهد و تهران مراجعه کردم.  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از این مسئله برخی از پزشکان معتقد بودند که ادامه درمان در کشور مشکل است و بنده نیز سفری به خارج از کشور انجام دادم؛ پزشکان داخلی اصرار می‌کردند که در خارج از کشور معالجه انجام شود که من قبول نمی‌کردم و تأکیدم این بود که همین جا معالجه صورت گیرد که البته با مراجعه به اطبا در مشهد و تهران معالجه انجام دادم و دو عمل جراحی نیز صورت گرفت که بعد از مدتی مشکلی در کلیه سمت چپ پدید آمد.  آیت‌الله هاشمی شاهرودی ادامه داد: غده دومم که بزرگ شده بود مجبور به عمل شدیم، عمل سوم در بیمارستان ساسان انجام شد و همین سبب بروز اختلافاتی در بین پزشکان شد چرا که آنها معتقد بودند ادامه درمان در کشور مشکل است.  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پس از اصرار پزشکان سفر به خارج از کشور صورت گرفت و پزشکان در آلمان اقدامات پزشکی که در ایران صورت گرفته بود را اصلاً قبول نداشتند و می‌گفتند برخی از این اقدامات بی‌جهت بوده است.  وی خاطرنشان کرد: ما درخواست کردیم که پروتکل درمان نوشته و تنظیم شده و مابقی درمان در ایران انجام شود که البته همین اتفاق هم افتاد.  هاشمی شاهرودی با بیان اینکه پزشکان در آلمان عفونتی کشف کردند که در ایران کشف نشده بود، گفت: به گفته پزشکان اگر این مراحل در خارج از کشور طی نمی‌شد عفونت به خون می‌رسید و راه علاجی نداشت، البته ما در آلمان نیز نزد پزشکان خودمان همچون دکتر نجابت و پروفسور سمیعی رفتیم و در مرکز درمانی پروفسور سمیعی بودیم که یک بیمارستان شناخته شده در اروپا است. 

غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
لطفا" کلیه بیماران بی بضاعت را که بیماریهای غیرقابل درمان در کشور را دارند با اصرار به خارج از کشور اعزام نمایید . البته با توجه به اظهارات جنابعالی مراجعه به پزشکان ایرانی فایده ندارد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
حالا که رفتی حاج اقا ولی ایا افراد عادی ومتوسط جامعه هم میتونی برن مداوا بشن ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار