کد خبر: 890906
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
زيرگذر گيشا متوقف شد
در حالي كه با تأييد معاون فني و عمراني شهرداري تهران دو پروژه بزرگ زيرگذر استاد معين و گيشا متوقف شده است، شهردار تهران همچنان اصرار به تكذيب توقف پروژه‌هاي عمراني دارد. 
در حالي كه از چند ماه پيش شهروندان شاهد توقف عمليات عمراني در چند پروژه بزرگ شهري بودند، شهردار تهران اين توقف‌ها را تكذيب كرد و گفت: هيچ پروژه‌اي متوقف نشده است. وي همزمان بازديد خود را از چند پروژه در حال تكميل آغاز كرد و وعده افتتاح در آينده‌اي نزديك داد اما در عين حال پيروز حناچي، معاون فني و عمراني او خبر توقف دو پروژه زيرگذر استاد معين و گيشا را تأييد كرد. 
او علت توقف پروژه زيرگذر استاد معين را داشتن معارض و انجام بدون مطالعه پروژه و در مورد زيرگذر گيشا نيز منابع مالي را سد راه تكميل پروژه عنوان كرد. 
وي با اشاره به توقف ساخت پروژه‌ زيرگذر‌ گيشا‌ در بزرگراه‌ شهيد چمران‌ گفت: علت‌ اصلي‌ توقف‌ اين پروژه تأمين‌ نشدن منابع‌ مالي است‌. معاون فني و عمراني‌ شهردار‌ تهران‌ با اشاره به اينكه اين پروژه‌ داراي‌ پيمانكار و مشاور‌ است‌، بيان كرد: تكميل اين پروژه به 28 ميليارد تومان‌ اعتبار نياز دارد‌. وي با بيان اينكه‌ اين پروژه تا حدودي پيشروي داشته است‌، گفت: به‌‌رغم‌ اينكه‌ از خيابان‌ هيچ اقدامي قابل رؤيت‌ نيست ولي بخش‌هايي از آن ساخته شده است. 
 به گزارش تيتر شهر، معاون فني و عمراني‌ شهردار‌ي تهران‌ با بيان اينكه اگر مطمئن‌ باشيم‌ منابع مالي تأمين مي‌شود، بعد از عيد شروع به تكميل‌ مي‌كنيم‌، گفت: اما اگر منابع نداشته باشيم‌ شايد روش خود را تغيير دهيم‌. حناچي در پايان خاطرنشان كرد: طرحي كه براي زيرگذر‌ گيشا تهيه شده مبتني بر جمع‌آوري پل گيشا است كه البته اين كار هم به شرط‌ داشتن اعتبارات عملياتي مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار