کد خبر: 890872
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
ایوان زایتسف

با قوت گرفتن انتقال ویلفرد لئون، ستاره کوبایی به تیم والیبال پروجا باید دید ایوان زایتسف به میلانو می پیوندد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت ورلد آو والی، هر روز که می گذرد. پیوستن ویلفرد لئون، دارنده دو عنوان ارزشمندترین بازیکن جام باشگاه‌های اروپا به تیم پروجا ایتالیا قوت می‌گیرد، اما این انتقال این سوال را پیش می آورد که "چه اتفاقی برای ایوان زایتسف رخ می‌دهد؟"

احتمال زیاد ویلفرد لئون، ستاره کوبایی والیبال جهان در پایان فصل به تیم پروجا ایتالیا می پیوندد و این دیگر یک راز نیست، اما اگر پنجره نقل‌ و انتقالات بسته شود چه بر سر ایوان زایتسف می‌آید کسی که آمدن لئون بیشترین تاثیر را بر او می‌گذارد.

در گزارش این سایت آمده که باشگاه پروجا از تابستان گذشته بر سر انتقال زایتسف به باشگاه میلانو وارد مذاکره شده بوده است.

لوسرفوسوارو، رییس باشگاه میلانو در این باره گفت‌: زایتسف رویای هر مدیر والیبالی است. به نظرم آمدن او به شهر میلان در کل برای والیبال ما خوب است. این انتقال هزینه سنگینی دارد و مثل بمب می‌ترکد. ما باید جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیریم. من و زایتسف همدیگر را خوب می شناسیم، اما آمدن بازیکنی مثل او سیستم تیم را عوض می‌کند و من در این  که چه اتفاقی می افتد شک دارم،  ولی باید پاهایم را روی زمین نگه دارم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار