کد خبر: 890867
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم فقط در زمین مسابقه وظیفه کسب پیروزی دارند.

شجاع خلیل زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به درگذشت جمعی از دریانوردان ایرانی در سانحه نفتکش سانچی اظهار کرد: از شنیدن این خبر ناراحت شدم. درگذشت دریانوردان ایرانی را به خانواده‌هایشان و مردم ایران تسلیت می‌گویم. امیدوارم که خداوند به خانواده‌های آنها صبر بدهد.

او در ادامه‌ درباره دیدار هفته‌ قبل تیمش برابر مشکی پوشان مشهد، اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی را انجام داد و با توجه به شرایط بازی توانستیم برنده بازی باشیم. از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم که این بردها ادامه‌ داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ درباره تمدید قرارداد برانکو هم گفت‌: همه دوست داشتند قرارداد برانکو تمدید شود و مطمئنا همه خوشحال هستیم و برای پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.

خلیل زاده در ادامه‌ درباره نبود کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه در دیدار هفته‌ آینده تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت‌: کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه دو بازیکن تاثیرگذار تیم ما هستند که مطمئنا نبودشان در روند تیم تاثیر می‌گذارد اما برانکو مطمئنا از بازیکن جایگزین استفاده خواهد کرد تا بتوانیم به بازی خوب خودمان ادامه‌ دهیم. من نمی‌توانم این را بگویم که چه کسی در خط دفاع تیم و چه کسی در هافبک دفاعی بازی خواهد کرد اما مطمئنا بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

مدافع تیم پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود درباره این که برانکو عنوان کرده است که برخی‌ها از بردهای ما خسته شده‌اند گفت‌: آقای برانکو حق دارد چنین مسائلی را  بگوید. شاید او مسائلی را می‌داند که در این زمینه صحبت می‌کند اما ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم در زمین مسابقه بازی کنیم و حریفان را ببریم. ما بر اساس حرف برانکو باید فقط در زمین مسابقه ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار