کد خبر: 890862
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
رسول خادم مسعود سلطانی فر

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی پهلوانی در چند سال اخیر پیشرفت قابل قبولی داشته‌ است.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، رسول خادم در خصوص برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در مشهد  اظهار کرد: مسابقات کشتی پهلوانی به لحاظ کیفی نسبت به دوره‌های گذشته سطح بالایی داشت و تمام کشتی‌گیران با آمادگی بالایی خود را برای این مسابقات آماده کرده بودند. قهرمانان زیادی نیز امسال در این مسابقات شرکت کردند و از انگیزه بالایی برخوردار بودند.
خادم در خصوص اعتراضات به فینال مسابقات خاطرنشان کرد: فراز و نشیب‌هایی که در رقابت به وجود آمده بود، طبیعت ورزش است ولی آنچه اهمیت دارد، خلق و خوی پهلوانی است.
رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: در کشتی و سایر رشته‌ها نتیجه مهم است ولی در کشتی پهلوانی اخلاق مهم‌ترین موضوع است. کشتی پهلوانی پیشرفت قابل قبولی در این چند ساله داشته، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
خادم در خصوص بحث تعلیق کشتی و مشکلاتی که برای این فدراسیون به وجود آمده است عنوان کرد: موضوع بحث تعلیق فدراسیون کشتی ایران همچنان ادامه دارد و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کشتی ایران ضرر نکند.
وی در پایان در خصوص رئیس هیات کشتی استان خراسان رضوی و بحث دو شغله بودن ریاضی، رییس هیات کشتی خراسان رضوی عنوان کرد: قانون در این خصوص اعلام کرده که ریاست هیات شغل به حساب نمی‌آید و در حال حاضر در سراسر استان افرادی که ریاست هیات کشتی را قبول کرده‌اند به صورت افتخاری در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار