کد خبر: 890851
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اعطای تسهیلات اشتغال زایی در مناطق روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عسگر سنگی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

وی افزود: در راستای رونق اقتصادی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در احداث و توسعه طرح های گردشگری، بر اساس موضوع بند (ب) ماده (8) و ماده (9) تصویب نامه شماره 103898/ت5469ه مورخ 21/8/96 هیئت محترم وزیران (آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری) تسهیلات حمایتی ارائه می شود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: این تسهیلات بر اساس تعداد اشتغال زایی طرح ها به سرمایه گذاران اعطا می شود.

سنگی افزود: متقاضیان سرمایه گذاران خرد و کلان می توانند به سامانه کارا مراجعه کرده و با درج اطلاعات طرح خود در این سامانه درخواست تسهیلات نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

وی متذکر شد: نرخ سود تسهیلات اعطایی در مناطق مرزی و عشایری مرزی چهار درصد و مناطق روستایی غیر مرزی و عشایری غیر مرزی شش درصد تعریف شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: درخواست متقاضیان پس از تکمیل مدارک و فرم های مربوطه و بررسی های به عمل آمده در کمیته فنی شهرستان ها در کارگروه فنی استان مطرح گردیده و پس از تائید جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهند شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر