کد خبر: 890834
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
بهتاش فریبا

پیشکسوت استقلال می‌گوید دروازه‌بان این تیم می‌تواند در جام‌جهانی به میدان برود.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف استقلال و سایپا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: در این بازی استقلال بازی را نه خوب شروع کرد، نه خوب ادامه داد و نه خوب تمام کرد. استقلال حدود ۲۰ دقیقه بازی را در اختیار داشت و در همان دقایق گل هم زد. به نظر شرایط به شکلی پیش رفت که سایپا از دقیقه ۵۰ به بعد خودش را به استقلال تحمیل کرد. تعویض‌های استقلال که به هر دلیلی از جمله مصدومیت رخ داد هم روند حریف را متوقف نکرد.

او افزود: سه بازیکن استقلال یعنی کریمی، اسماعیلی و شجاعیان بازیکنان نفوذی بودند که تا وقتی در زمین بودند مدافعان سایپا چندان جرات نفوذ نداشتند. طبیعی بود که با خروج آنها این روند ادامه پیدا نکند. نفرات جدیدی که به میدان آمدند نتوانستند شرایط را عوض کنند. شاید بهتر بود جابه‌جایی در مدافعان میانی صورت نگیرد. در دنیا هم تغییر در دفاع میانی کم رخ می‌دهد. شاید بهتر بود هافبک اضافه می‌شد و چشمی در همان میانه دفاع می‌ماند. در کل تعویض هم هندوانه در بسته است و یک روز خوب است و یک روز هم جواب نمی‌دهد. در کل بازی‌های سخت استقلال آغاز شده و معتقدم در مقابل سایپا، نبود جپارف هم به تیم ضربه زد. او نبض بازی دستش است و می‌تواند تیم را جلو ببرد یا بازی را کند کند.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به رکوردشکنی حسینی چیست، عنوان کرد: پیش از هرچیز رکوردشکنی او را تبریک می‌گویم. حسینی باید بداند که این اتفاق افتاد و تمام شد. او باید از این به بعد به دنبال بهتر شدن باشد. او انگیزه و توانایی لازم را دارد. او با چند بازی بین المللی می‌تواند در جام‌جهانی هم بازی کند. او باید از تجربیات رحمتی استفاده کند. رحمتی به او خیلی کمک می‌کند و این مساله روی حسینی خیلی تاثیر داشته است.

پیشکسوت استقلال درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به هجمه ایجاد شده روی علی قربانی و حمایت رحمتی و چند بازیکن استقلال از این بازیکن و در نهایت حمله هواداران به حامیان قربانی چیست، گفت: این کارها، کارهای بدی است. قربانی گل‌های حساسی برای ما زده است. پارسال گل دوم به پرسپولیس را او زد. گاهی اوقات پیش می‌آید که مهاجم نتواند از فرصت‌ها استفاده کند. شاید اگر بازی یک بر صفر بود این توپ این همه دیده نمی‌شد. به هرحال هواداران برد می‌خواهند. با این‌حال هواداران یادشان باشد که قربانی برای استقلال زحمت کشیده است. او بازیکن بسیار خوش اخلاقی است و حمایت سایر بازیکنان از او به همین دلیل است.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جدایی شهباززاده اظهار کرد: شهباززاده در استقلال شرایطش خوب شده بود و در بازی دور رفت مقابل تراکتور هم عالی بود ولی مصدومیت بد موقع برایش دردسر ساز شد. امیدوارم در ادامه موفق باشد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار