کد خبر: 890828
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
انجام عملیات و اقدامات فرااستانی برای یزد ضرورت دارد تا به ویژه در مورد مجموعه ورزشی بزرگ یزد که پیشرفت مناسبی ندارد، مسائل حل شود.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: امیدواریم متناسب با این مسائل و مشکلات و با توجه به پیشنهاداتی که دراین رابطه مطرح می‎‎شود بتوانیم منابعی را در برنامه سال 97 تعیین کنیم.

وی همچنین بررسی وضعیت اماکن ورزشی استان یزد و اقدامات و پیشرفت‎‎هایی که در این زمینه تاکنون انجام شده و پیش‎‎بینی منابعی که در این رابطه نیاز است را یکی دیگر از اهداف خود در سفر به یزد ذکر کرد.

فرامرزیان ابراز امیدواری کرد که با نگاه برنامه محور و دقیق و ارزیابی صحیح از روند اقدامات در حوزه جوانان، به درستی مشکلات و مسائل جوانان شناسایی شود و براساس آن و پیشنهاداتی که دراین موارد وجود دارد، در یک برآیند مناسب ماحصل اقدامات با رویکرد کارآفرینی بتواند منجر به رفع این موانع و مسائل به ویژه در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه امیدواریم که حاشیه‎‎های نامناسب و اقدامات نسنجیده باعث نشود که مسیر اقدامات ما به سمتی منحرف شود که مسائل جوانان باقی بماند و اقدامات دیگری در اولویت برنامه‎‎هایمان قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در مورد مشکلات عمرانی حوزه ورزش استان نیز یادآور شد: در این رابطه انجام عملیات و اقدامات فرااستانی برای یزد ضرورت دارد تا به ویژه در مورد مجموعه ورزشی بزرگ یزد که پیشرفت مناسبی ندارد، مسائل حل شود و پس از آن گام به گام سایر مجموعه‎‎های پیش‎‎بینی شده برای بهره‎‎برداری مردم استان به سرانجام برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار