کد خبر: 890825
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خیرین سلامت، با افزایش ظرفیت های بهداشتی و درمانی جامعه نیت های خیر مردمی را در راستای ارتقاء خدمات پزشکی جهت می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای مجمع خیرین کشور و استان با بیان اینکه طی چند ماه اخیر بازدید های سرزده از مراکز درمانی و بیمارستان های سطح تبریز داشته ام، اظهار داشت: در حال حاضر مردم از کمبود بیمارستان در مضیقه هستند که با جهت دهی نیت های خیر در قالب فعالیت مردمی خیرین سلامت میتوان، خدمات بهداشتی و درمانی را در سطح جامعه بهبود بخشید.

امام جمعه تبریز افزود: به همت خیران سلامت، بخش های مختلف از بیمارستان های دولتی از نظر ساختمان و تجهیزات پزشکی پیشرفته و لازم تجهیز و راه اندازی شده است که این امر در بهبود خدمات پزشکی گام بسیار موثر است.

وی با تأکید بر اولویت مسئله‌ سلامت، بهداشت و درمان بر بسیاری از مسائل دیگر کشور گفت: مسئولان و دلسوزان باید به نحوی برنامه‌ریزی کرده و مسائل را در عرصه‌ اجرایی دنبال کنند که خیال مردم از مسئله‌ درمان آسوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم بزرگ‌ترین مشوق برای خیرین را، به ثمر نشستن و بروز آثار عینی کارهای خیرعنوان کرد و گفت: این فعالیت‌های خیرخواهانه، رضای خداوند متعال را نیز به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار