کد خبر: 890810
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
مدیرکل استاندارد استان کردستان خبر داد
مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۰ مورد نازل سوخت مایع با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مورد آزمون قرار گرفت.

منصور لهونیان در گفت‌و‌گو با جوان در کردستان اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران با هدف جلوگیری از کم‌فروشی در توزیع دقیق میزان سوخت مایع درخواستی مشتریان مقرر کرده که کارشناسان هر سال در سه مرحله با همکاری شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی به بازرسی و آزمون جایگاه‌های نازل سوخت در سراسر کشور بپردازند.

وی ادامه داد: اداره کل استاندارد کردستان از ابتدای سال جاری تاکنون طی دو مرحله بازرسی، ۸۴۰ مورد نازل سوخت با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان آزمون به عمل آورده است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان، تصریح کرد: چنانچه نازل‌های عرضه‌ی سوخت مایع نقص فنی داشته باشد، در صورت امکان اشکالات فنی در همان محل رفع خواهد شد.

لهونیان در پایان، با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه استاندارد در زندگی امروزی، بیان کرد: اهمیت استاندارد در سلامت زندگی و بهبود کیفیت آن برکسی پوشیده نیست و از همین رو استانداردسازی و ترویج فرهنگ آن در جامعه روز به روز قابل توجه بیشتری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر