کد خبر: 890789
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد
استاندار آذربایجان‌شرقی در مورد طرح نفلین سینیت سراب از برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان ایمیدرو و تلاش نماینده سراب در این زمینه خبر داد و بار دیگر تاکید کرد: سرمایه‌گذار خصوصی با شرکت ایمیدرو تفاهم نامه‌ای منعقد کرده که در صورت اینکه مطالعات توجیه طرح را نشان دهد کارهای اجرایی آن شروع خواهد شد.
مجید خدابخش   در سفر یک روزه به سراب از چند کارگاه و واحد تولیدی صنعتی سراب بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

استاندار آذربایجانشرقی در کار گروه اشتغال و رفع موانع تولید گفت: امروز با ارتقا کمی و کیفی محصولات تولیدی می‌توان به بازارهای صادراتی دست یافت.
وی تحریم روسیه را از طرف اتحادیه اروپا فرصتی برای تولید کنندگان ایرانی عنوان کرد که می‌‌توانند محصولات خود را دربازار بزرگ روسیه عرضه کنند.

خدابخش شرط موفقیت در صادرات را استانداردسازی محصول با شاخص‌ها و ضوابط جهانی بیان کرد و گفت: متاسفانه در حوزه کشاورزی نتوانستیم محصولات خود را به روش صنعتی و استاندارد شده عرضه کنیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت حمایت از تولیدکنندگان را اولویت دستگاههای اجرایی دانست و تصریح کرد:تسهیلات خوبی برای واحدهای فعال و نیمه فعال تولیدی ارائه خواهد شد.

خدابخش از احداث کارخانه چیبس و فرانچ فرایز سیب زمینی در سراب با مشارکت سرمایه‌گذار خصوصی خبر داد و گفت: دهه فجر امسال کارخانه چیبس با تبدیل  روزانه ۲۴ تن سیب زمینی به چیبس در سراب بهره‌برداری خواهد شد.

وی وعده داد که از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی بخش فرانچ فریز کارخانه نیز راه‌اندازی شود تا ۵۰درصد تولیدات آن صادر شود.

استاندار در مورد طرح نفلین سینیت سراب  از برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان ایمیدرو و تلاش نماینده سراب در این زمینه خبر داد و بار دیگر تاکید کرد: سرمایه‌گذار خصوصی  با شرکت ایمیدرو تفاهم نامه‌ای منعقد کرده که در صورت اینکه مطالعات توجیه طرح را نشان دهد کارهای اجرایی آن شروع خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر