کد خبر: 890788
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
علیرضا بیگی:
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: جمعیت هلال احمر با انبارهای خالی نمی‌تواند با بحران‌ها مقابله کند نیاز است انبارها هر چه سریع‌تر تجهیز و تقویت شوند.
احمد علیرضا بیگی، با تاکید بر لزوم تقویت و تجهیز انبارهای جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران‌های احتمالی، اظهار کرد تجهیز انبارهای هلال احمر باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند آمادگی را رکن مهم مقابله با بحران و زلزله دانست و افزود: یکی از دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که در ارتباط با امداد و نجات باید سازوکارها و امکانات خود را آماده و مهیا کرده تا بتواند در شرایط بحران به‌درستی ایفای نقش کند جمعیت هلال احمر است.

علیرضا بیگی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در زمینه امدادرسانی در زمان بحران مسوولیت مستقیم دارد، ادامه داد: هلال احمر با دستان و انبارهای خالی نمی‌تواند با بحران‌های احتمالی مقابله کند بلکه انبارهای هلال احمر باید به‌طور مداوم ذخیره مناسبی از اقلام حیاتی را داشته باشند و برای مقابله با بحران‌های احتمالی تجهیز شوند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها همکاری لازم را از جمعیت هلال‌احمر داشته باشند در این رابطه سالن‌های مخصوص بحران که بهصورت دو منظوره ساخته شدند، باید مهیا شوند تا بتوانند در زمان بحران به خوبی ایفای نقش کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم، با بیان اینکه بودجه هلال‌احمر در قالب بودجه ستاد بحران در نظر گرفته می‌شود، افزود: هر ساله سازمان برنامه و بودجه ردیفی را تعریف و در اختیار دستگاه‌های عضو ستاد بحران که یکی از آنها جمعیت هلال احمر است قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان ساخت: نیاز است کمبودهای بودجه‌ای هلال احمر رفع شود تا برای تأمین امکانات با مشکل مواجه نشود، حوادثی که در تهران رخ می‌دهد تلنگری است که بر اساس آن می‌توان میزان آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی را مورد ارزیابی قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر