کد خبر: 890787
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان نظام و انقلاب از نیروهای انقلابی به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانی است و علت آن الگو بودن این نیروی مقاوم و ارزشی است.
حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در جمع کارکنان سپاه سراب، اظهار داشت: سپاه با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) پیروان زیادی را در دنیا گسترش داده و الگویی برای نیروهای مقاومت در منطقه شده است.

وی اضافه کرد: سپاه یک نیروی توانمند در همه زمینه‌هاست که برای پیش‌برندگی و پیشرفت نظام هر آنچه را که در توان دارد به کار می‌گیرد و همچون ستون فقرات برای هسته‌های مقاومت است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر یادآور شد: سپاه نظیرسازی و همتاسازی می‌کند مانند حزب الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق و گروه‌های مقاومتی که در کشورهای مختلف به راه افتاده و ستون جنبش‌های مقاومت است.

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره و بیان داشت: متاسفانه برخی‌ها همسو با دشمن و استکبار شدند و از چارچوب اساسی و قانون عدول کردند و به‌جای درخواست‌های خود به در خواست‌های دشمنان جواب مثبت دادند و هرج و مرج در کشور به راه انداختند که قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: اگر تعرض به اصل نظام و انقلاب باشد پذیرفته نیست و کسانی که این هنجار شکنی‌ها را انجام می‌دهند و به بیت‌المال و اموال مردم حمله می‌کنند محکوم هستند.

وی اظهار داشت: مردم ایران مردمی با بصیر و آگاه و زمان شناسند که با حضور خود در صحنه  طول چند روز به صورت خود جوش از اصول اساسی نظام و ولایت فقیه پشتیبانی کرده و بساط فتنه و فنته‌گران را در هم پیچیده و دشمنان داخلی و خارجی را برای رسیدن به هدفشان مایوس و ناامید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر