کد خبر: 890660
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در آخرین رده‌بندی و ارزیابی فناوری سلامت مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۵۲ پله‌ نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قدرت اخوان اکبری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: در آخرین رده‌بندی و ارزیابی فناوری سلامت مراکز رشد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که با حضور ارزیابان وزارتی در اردبیل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 52 پله نسبت به سال قبل رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با حضور ارزیابان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در جدیدترین ارزیابی انجام شده در حوزه فناوری سلامت در میان دانشگاه‌های کشور مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با کسب 233 امتیاز در رتبه 17 کشور قرار گرفت.

اخوان اکبری با اشاره به اراده جدی مسئولان دانشگاه برای رشد حوزه فناوری سلامت و کارآفرینی گفت: با جدیت و توجه خاص رشد فناوری سلامت و کارآفرینی را در دانشگاه پیگیری می‌کنیم و راه‌اندازی مرکز رشد و ارتقای شاخص‌ها در عرض 6 ماه و نیز تصویب شورای فناوری سلامت دانشگاه و توسعه تشکیلاتی تحقیقات و فناوری نشان از تلاش‌ها و همت مجموعه دانشگاه دارد.

مسئول ارزیابی فناوری سلامت وزارت بهداشت نیز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه گفت: رشد بی سابقه و فراتر از انتظار حوزه فناوری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، وزارت بهداشت و دفتر توسعه فناوری سلامت را مجاب کرد خارج از نوبت و پیش از موعد برای ارزیابی و صدور مجوز قطعی مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه اقدام کنیم.

شهناز سیدی با اشاره گزارشی به هیئت رئیسه دانشگاه از ارزیابی‌های دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نسبت به رشد بسیار بالای مرکز رشد دانشگاه اردبیل ابراز رضایت کرد و افزود: برای ما بسیار جالب بود که در مرکز رشدی که تازه راه‌اندازی شده است شاهد چنین عملکردی باشیم به طوری که در برخی شاخص‌ها رتبه‌هایی برتر از دانشگاه‌های تیپ یک کشور و در آموزش و فرهنگ سازی کارآفرینی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی با مثبت دانستن روند مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آن را نشان دهنده اراده مسئولان دانشگاه برای رشد فناوری در این دانشگاه دانست و اظهار کرد: مسیر فناوری مسیری سخت و زمان‌بر است و نیاز به حمایت‌های صبورانه و ارائه خدمات مستمر به واحدهای فناور و کارآفرینان دارد که اعطای گرنت‌های فناوری و صرف هزینه‌های حمایتی در این حوزه راهگشا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر