کد خبر: 890656
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
مدیرعامل شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران:
مدیرعامل شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران گفت: درصدد راه‌اندازی پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل هستیم تا امکان سفر هوایی هموطنان به باکو و وام فراهم آید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرزانه شرفبافی در حاشیه افتتاح فرودگاه پارس‌آباد در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما در شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همه به توسعه کشور می‌اندیشیم و بر این باوریم هر جا لجستیک و حمل و نقل تقویت شود توسعه اتفاق می‌افتد.

وی به شاخصه‌های دشت مغان به عنوان دشت حاصلخیز و زرخیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این منطقه انسان‌های فهیم، باشعور و غیرتمندی زندگی می‌کنند که همواره به توسعه این منطقه دل می‌سوزانند.

مدیرعامل هما با ابراز خرسندی از دایر شدن اولین پرواز به مقصد این فرودگاه گفت: ما با دست پر آمدیم و یک هواپیمای 100 میلیارد تومانی با خود آورده‌ایم و امیدواریم اهالی منطقه با استقبال از پروازهای فرودگاه نسبت به تقویت و توسعه پروازهای این فرودگاه همراه ما باشند.

شرفبافی تصریح کرد: ما آمادگی داریم در صورت استقبال اهالی پروازهای هفتگی به این فرودگاه را افزایش داده و حتی در آینده فرودگاه پارس‌آباد را بین‌المللی و پرواز به کشورهای همسایه را نیز تقویت کنیم.

وی افزود: باید در حوزه پروازهای هوایی اقتصادی فکر کنیم و در هر کار و حوزه‌ای که وارد می‌شویم برای توانمندی اقتصادی زمینه‌سازی، بسترسازی و فراهم کردن امکانات در اولویت باشد.

شرفبافی با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی که دستور لازم را با نگاه ویژه برای راه‌اندازی این فرودگاه انجام داده‌اند، تصریح کرد: با دایر شدن پروازها به تدریج مشکلات پیش رو نیز برطرف خواهد شد و ما از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا با تقویت فرودگاه پارس‌آباد به توسعه، بهبود و مطلوبیت وضعیت دشت مغان کمک کنیم.

وی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه استاندار اردبیل، امام جمعه و فرماندار شهرستان پارس‌آباد و نماینده پیگیر پارس‌آباد و بیله‌سوار در توسعه، ترمیم و بهبود زیرساخت‌های فرودگاه پارس‌آباد قدردانی و اظهار کرد: هم در فرودگاه پارس‌آباد و هم اردبیل سعی‌مان بر این است تا پروازهای خارجی به ویژه پرواز به مقصد باکو و وان در اولویت قرار گرفته و ما در عید استارت این کار را خواهیم زد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر