کد خبر: 890608
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
گزارش دفاعي وزير به مراجع قم
امير سرتيپ حاتمي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با حضور در بيوت حضرات آيات جوادي آملي، مكارم شيرازي، علوي گرگاني، نوري همداني و توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، گزارشي از فعاليت‌هاي وزارت دفاع در حوزه‌هاي فرهنگي و صنعتي ارائه كرد. 
وي در اين ديدارها با بيان اينكه وزارت دفاع از نيروهاي متخصص، متعهد، ولايتمدار و با روحيه انقلابي تشكيل شده است، اظهار كرد: كاركنان اين وزارتخانه با وجود تحريم‌هاي شكننده توانسته‌اند صنعت دفاعي را با اقتدار به پيش ببرند و موجبات سربلندي بيش از پيش نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراهم كنند. حاتمي توجه ويژه به مديريت جهادي در توليد دستاوردهاي راهبردي دفاعي را از اولويت‌هاي مهم و تاثير گذار در وزارت دفاع دانست و ادامه داد: امروز به لحاظ نظامي و دفاعي در بهترين شرايط قرار داريم و با حمايت‌هاي دولت محترم و هدايت‌هاي فرمانده معظم كل قوا در اين دوره بر تقويت و بالندگي توان دفاعي با توجه به تهديدات دشمنان تمركز كرده ايم. 
  
دشمنان انقلاب قدرت عظيم ما را درك كرده‌اند

آيت‌الله حسين نوري همداني نيز در ديدار با وزير دفاع ولايتمداري و جديت نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را يك نمونه و الگو براي جهانيان دانست و گفت: امروز نيز دشمنان انقلاب و اسلام اين قدرت عظيم را درك كرده ولي راز آن را كه ايمان و اعتقاد به خداوند است، هنوز متوجه نشده‌اند. 
اين مرجع تقليد با اشاره به اينكه سرمايه نظامي كه در جمهوري اسلامي وجود دارد در هيچ جاي ديگر نيست، مطرح كرد: از نظر تجهيزاتي، نظامي و نيروهاي انساني در جايگاه و شرايط مطلوبي قرار داريم كه همه آن را مديون اسلام هستيم. زيرا اسلام مردم را به گونه‌اي تربيت مي‌كند كه از شهادت هيچ ترسي ندارند و براي دفاع از كشور و ناموس خود از همه چيز مي‌گذرند. 
 
دشمن هميشه در كمين انقلاب است

آيت‌الله علوي گرگاني نيز در ديدار با وزير دفاع با اشاره به اينكه بايد از درون خودمان را تقويت كنيم زيرا اگر از درون دچار فساد شويم در مقابل كوچك‌ترين تحريكي آسيب پذير هستيم، گفت: بايد نسبت به رفع نقاط ضعف اهتمام داشت تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگيرد.  وي اظهار كرد: دشمن هميشه در كمين اين انقلاب و اسلام بوده است و چنين شرايطي نيازمند هوشياري و دقت نيروهاي نظامي و دفاعي است زيرا دشمنان هر زماني كه به غفلت اين نيروها پي‌ببرد فتنه جديدي را آغاز مي‌‎كنند. 
  
خروش مردم فتنه‌ها را بي اثر مي‌كند

آيت‌الله جوادي آملي نيز در ديدار وزير دفاع با اشاره به رشادت‌هاي نيرو‌هاي مسلح در دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: اين هشت سال جنگ تحميلي در حقيقت جنگ جهاني بود چراكه همه كشورهاي جهان عليه يك كشور متحد شدند، پس از پذيرش قطعنامه نيز عمليات مرصاد را به راه انداختند، اما نتوانستند كاري از پيش ببرند. 
 وي تأكيد كرد: دسيسه‌ها و فتنه‌ها اثري ندارد و خروش مردم آنها را بي اثر مي‌كند، چراكه مردم تربيت شده انقلاب و اسلام هستند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار