کد خبر: 890584
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
كوروش زارعي، بازيگر فيلم امپراطور جهنم:
بازيگر فيلم «امپراطور جهنم» گفت: اين اولين‌باري است كه افتخار همكاري با «علي نصيريان» نصيب من شده و بيشتر بازي‌ام هم با همين عزيز بزرگوار است.
فرزين ماندگار

بازيگر فيلم «امپراطور جهنم» گفت: اين اولين‌باري است كه افتخار همكاري با «علي نصيريان» نصيب من شده و بيشتر بازي‌ام هم با همين عزيز بزرگوار است. در قبال خودم قضاوتي نمي‌كنم، اما مطمئنم علي نصيريان براي اين نقش كانديدا و برنده سيمرغ بلورين جشنواره فيلم فجر خواهد بود. كوروش زارعي، بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون درخصوص لزوم ساخت آثاري سينمايي همچون امپراطور جهنم گفت: فيلم امپراطور جهنم به مسائل منطقه و كشورهاي اسلامي مي‌پردازد. اين فيلم با تمركز بر منشأ گروه‌هاي تكفيري در كشورهايي همچون عربستان‌سعودي، رژيم‌صهيونيستي و امريكا به ظهور و بروز گروه‌هاي تروريستي مي‌پردازد. 

وي در همين راستا ادامه داد: كشورهاي معاند همواره تلاش مي‌كنند تا چهره‌اي تحريف شده از اسلام در جهان به نمايش بگذارند و به نوعي مسلمانان را به دروغ تروريست بنامند و فيلم امپراطور جهنم در اصل پاسخي كوبنده به جريانات انحرافي تكفيري منطقه است. تاريخ ثابت كرده كه ريشه تمامي گروهك‌هاي تروريستي در طالبان، داعش، امريكا و كشورهايي همچون رژيم‌صهيونيستي است و اين فيلم هم به اين ريشه‌يابي و نشان دادن چهره پست و كثيف اين گروهك‌ها مي‌پردازد. 

وي درباره نقش خود در فيلم امپراطور جهنم اضافه كرد: من در اين فيلم نقش سركرده داعشي‌ها را بازي مي‌كنم كه توسط پدر‌خوانده اصلي با بازي علي نصيريان از لس‌آنجلس هدايت شده و اهداف تروريستي را در سوريه برنامه‌ريزي مي‌كند. نقش من در اين فيلم نماد كاملي از تكفيري‌هاي خشن و قاتل است. نقشي كاملاً منفي كه در نوع خود چالش جذابي براي من است.  بازيگر سريال «مختارنامه» درباره همكاري خود با علي نصيريان ادامه داد: اين اولين‌باري است كه افتخار همكاري با علي نصيريان نصيب من شده و بيشتر بازي‌ام هم با همين عزيز بزرگوار است. در قبال خودم قضاوتي نمي‌كنم، اما مطمئنم علي نصيريان براي اين نقش كانديدا و برنده سيمرغ بلورين جشنواره فيلم فجر خواهد بود.  وي در خصوص تجربه ايفاي نقشي منفي در سينما تأكيد كرد: من پيش از اين در فيلم رستاخيز هم نقشي منفي را بازي كردم و در آن شخصيت اشعث را بازي مي‌كردم كه به نوعي مي‌شود ريشه اصلي داعش را نيز در همان شخصيت پيدا كرد. من و تمام بازيگران فيلم امپراطور جهنم وظيفه جهادي خود مي‌دانستيم، حالا كه فرصت براي حضور در جبهه‌هاي نبرد در برابر داعش نصيبمان نشده در اين فيلم در جبهه فرهنگي با اين گروهك تكفيري مبارزه كنيم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار